• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    [ehm lizz? wat moet ik aan?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Nee, heb het ook niet bij me, maar ergens in het gebouw verstopt bedoel ik. Flap will never see her knife again, muhaha.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Hij zoende haar, maar het voelde anders. Al snel maakte ze zichzelf los, zette een stap achteruit en keek hem met glanzende ogen aan.
    Verdomme, ze had niks moeten zeggen.


    -

    i]Dead people can't text, but somehow i just gott a message from a dead human[/i


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik knuffel haar stevig terug.
    "Ik ga jou ook missen, dus je moet maar snel weer terugkomen!" zeg ik met een vaste stem. Dit was geen afscheid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Zulke mensen zijn het neit waard om te leven,' zeg ik, irritatie in mijn stem. ik moet de neiging onderdrukken om die personen niet eens een "bezoekje" te brengen.
    'Kom, we moeten gaan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Nerveus leunde ik tegen de muur. Over een paar minuten zou Cassie naar boven gaan.
    'Drie dagen, Cassie,' herriner ik haar stilletjes. Ik haat deze ruimte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maeleeeeeenaaaaaaa, jij bent mijn styliste en ik heb nogsteeds geen kleren, moet ik naakt de arena in ofzo? D:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    Stilletjes knikte ze, haar ogen nog steeds op de grond gericht. Daarna ging ze langzaam staan, en streek haar lokken naar achteren. Haar laatste momente van vrijheid, zo voelde het. Alsof ze de rest van haar leven de gevangenis in werd gegooid, maar in plaats daarvan werd haar leven verkort.


    -

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd en de tranen springen in mijn ogen. 'Niet ongelukkig zijn, hè,' zeg ik. Over het terugkomen zwijg ik. Ik hou hem nog heel even vast, laat dan los en doe een stapje achteruit. Dit was het afscheid.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    Hij sloeg zijn ogen neer.
    "Ik... denk dat ik maar weg moet. Naar de arena," zei hij. Zijn stem klonk weer zo hees, en sidderde bij de 'ik'. Nee, hij wilde niet verdrietig en moedeloos klinken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [24 posts in tien minuten, nu snap ik waarom we zoveel topics hebben (cat)]


    -

    Fayan - Stylist
    Bij het zien van haar waterige ogen voelde ik ook al tranen opkomen.
    Ik ging die lieve Cassie echt missen. Ze moest terugkomen.
    Mijn stem was verdwenen en dus pakte ik met mijn ene hand die van Saph en met die andere die van Cassie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik leid haar, naar de tributen ingang van de arena. De kille, ijzeren platen die ze er heen brengen. Waar er maar één uit horot te komen. Dat zal Chiara zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Het spijt me,' mompelde ze, en sloeg haar ogen neer.
    Waarom moest ze het nou per se zeggen? Wilde ze iets anders horen, na Fayans uitbarsting?


    -