• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    James
    Nog een paar minuten en dan is het zo ver, mijn hart bonkt in mijn keel.
    Ik ben ondertussen op een kast of iets in die richting gaan zitten en kijk Aiden in zijn ogen, hij heeft hier ooit ook gezeten wachtend op zijn dood.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    Ik moet naar de Arena zometeen, maar ik moet eerst Felan zoeken. Hij is tenslotte mijn mede-tribuut.


    [Waar is Felan????]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik glimlach. 'Ik ga jou ook missen, Saph,' zeg ik. 'Heel erg.' Er loopt één enkele, eenzame traan over mijn wang, maar mijn stem trilt niet. Drie dagen. Het staat in mijn ogen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik pakte stilletjes Cassie's vrije hand vast.
    'blij niet bij de hoorn, Cassié.' Dat is mijn laatste advies. Ze is zo koppig, ik kan alleen hopen dat ze luisterd. Cassi verdient het niet om te sterven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Eenmaal binnen, keek ze pas weer op. Het was enorm, meer dan dat. Er waren vierentwintig ingangen, voor elke tribuut de weg naar de ijzeren plaat waar hun Spelen zouden beginnen.


    -

    [srsly, mijn mentor en dus ook medetribuut zijn er niet en mijn styliste negeert me, wat nu?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Ik knik. 'Mes pakken, wegrennen.' Altijd het plan geweest.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Saph is heel druk bezig, en doe maar gewoon net als ik, Reina. Speel lekker vals voor één keertje en heb gewoon POEF de goeie kleren.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Meerdere mensen waren al aanwezig. Ik negeerde ze allemaal, en liep naar de plaat waar Chiara bij hoorde. Woorden bleven in mijn keels teken, dus bleef ik maar stil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@CrispsPink: Op het dak :'3]

    Felan
    De woorden "Het hoeft je niet te spijten" lagen op het puntje van zijn tong, maar om de één of andere manier kon hij zichzelf er niet toe brengen ze uit te spreken. Zwijgend staarde hij in haar mooie, grijsblauwe ogen, zich afvragend wanneer je wist wat het verschil was tussen wederzijdse aantrekkingskracht en "houden van".


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jill

    Over een paar minuten zal het gebeuren. De arena. Ik ren door de gangen op zoek naar James. Ik weet niet of hij het nog wil, maar we waren partners. Ik heb hem al lang niet gezien.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Aithne
    Huilend zit ik bij James, Aiden heeft ondertussen ook tranen in zijn ogen staan, het is raar hoe je in een korte tijd je zo erg kan hechten aan mensen en ik heb me aan iedereen in het trainingscentrum gehecht.
    "Ik ga jullie missen" piep ik en vlieg Aiden om zijn hals.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ *Is half huiswerk aan eht doen en typt zich te pletter* o.o]

    Saph
    Ik knik en laat haar hand los. Het heeft geen zin om nog langer te blijven staan. Het was tijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden naar Daiyh, even vroeg ze zich af waar haar tribuutgenoot was. De plaat was niet ver van haar verwijderd, en het zou ook niet lang duren voor één van de bewakers haar er al op zou duwen.


    -

    [Dude, iedereen is afscheid aan het nemen, en Felan zit gewoon te chillen op eht dak met Amycus. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.