• Hoe denk jij over geesten? / wat er met je gebeurd na de dood.
    Mijn mening:
    Ik geloof in 'leven na de dood' met zijn zielen/geesten (net hoe je het wilt noemen). Ik geloof ook in 'dwalende zielen', geesten die nadat ze gestorven zijn geen rust kunnen vinden. Maar dit is meer door eigen ervaring met overleden geliefden, en mijn spirituele opvoeding.

    PS. In respect voor anderen en waar hun in geloven, zullen we afspreken dat we het netjes houden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:25 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik geloof er ook in en heb regelmatig ervaringen ermee.
    Sommige mensen kunnen hier helaas enorm in overdrijven en het ongeloofwaardig maken.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof er niet in, totdat ik het meegemaakt heb. En dat is nog niet gebeurd, dus ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet niet waar ik in geloof.
    Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je na je dood compleet weg bent. Ik bedoel, je moet toch ergens heen gaan?
    Dus ik weet het niet. En ik heb ook nog nooit iets mee gemaakt met geesten of zo dus ik weet niet of ik er wel in geloof.

    Reassurance schreef:
    Ik geloof er niet in, totdat ik het meegemaakt heb. En dat is nog niet gebeurd, dus ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik geloof er niet in.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik geloof erin, want ik vind het leuk om erover te lezen/schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof er niet helemaal in, maar toch wel een beetje.
    Ik geloof niet dat er niets is na de dood, maar ik geloof ook niet dat je echt als geest blijft bestaan. Ik denk dat je ziel blijft bestaan na je dood, maar niet in de vorm van een 'geest' maar gewoon als ziel, iets wat je niet kunt zien. Ik denk dat je als het ware voortleeft in alles wat bestaat, de wind, het gras, de zee.. In de natuur. Maar ik geloof dus niet in geesten als in The Ghost Whisperer of iets dergelijks.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik geloof er wel in, met die Derek Ogolviets ook, of zo :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Topic nr10000000000000
    Ik geloof in veel, maar ik weet ook meestal wanneer iets flauwekul is.
    Edit: oké, uitgebreide versie.
    Ik geloof in entiteiten, het feit dat er 'iets' aanwezig kan zijn etc. Ik heb ook al meerdere dingen meegemaakt, anders zou ik dat niet geloven. Ik denk niet dat je echt iemand voor je kan zien staan als je ze zou kunnen zien, dat geraakt er moeilijk in bij mij.
    Ik geloof dat er iets is na de dood, maar niet dat dit de hemel of de hel is. Ik kan natuurlijk niet weten wat, maar toch ben ik er van overtuigd dat er iets is. Verder geloof ik ook dat je ziel terugkeert en dus dat iedereen onder ons vorige levens heeft gehad.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:12 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Reassurance schreef:
    Ik geloof er niet in, totdat ik het meegemaakt heb. En dat is nog niet gebeurd, dus ja.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat je nadat je dood bent, je een kans krijgt om je nabestaanden even door hun verdriet heen te helpen door als geest aanwezig te zijn. Als dat niet meer nodig is, kan je naar het hiernamaals of op aarde rondzweven, maar bij dat laatste kan niemand je horen/zien/voelen wat dan ook. Dus, ehm, ja. Ik geloof er wel in.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik geloof er in. Nouja, dingen die ik zie geloof ik, ik weet niet of het geesten zijn. Ik geloof wel in God, maar ook in een Godin,


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik geloof er in. Nouja, dingen die ik zie geloof ik, ik weet niet of het geesten zijn. Ik geloof wel in God, maar ook in een Godin,


    Wicca?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nightcrawler schreef:
    Ik weet niet waar ik in geloof.
    Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je na je dood compleet weg bent. Ik bedoel, je moet toch ergens heen gaan?
    Dus ik weet het niet. En ik heb ook nog nooit iets mee gemaakt met geesten of zo dus ik weet niet of ik er wel in geloof.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Basecca schreef:
    Ik geloof er in. Nouja, dingen die ik zie geloof ik, ik weet niet of het geesten zijn. Ik geloof wel in God, maar ook in een Godin,

    You're making me curious.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.