• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]

-

Daiyh
    Keayleigh? Waarom klonk dat bekend? Maar de deuren waren al dicht, en no way dat ik achter haar aan ga. Niet nu.
    Keayleigh gaat op mijn lijstje van "op-te-lossen problemen. Waar ik hoog nodig eens aan meot beginnen. Als een speer ren ik naar de twaalfde verdieping.

[Cute ^^]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[NEEH! Cassie heeft haar enkel gemold en nou kan ze Daiyh niet tegenhouden en dan ontsnapt Flap EN IK WOU HAAR TENEN NOG WEL GAAN AFSNIJDEN]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Keayleigh
    Haar lange, zachtblonde lokken gleden als een gordijn over haar gezicht, terwijl ze opgelucht zuchtte. Waar moest ze nu naartoe? Beneden? Ze haalde haar schouders losjes op en liep door het trappenhuis naar beneden. Als zichzelf.. Voor het eerst in zoveel jaren. Haar vingers trilden en haar groenblauwe ogen keken angstavallig rond. Met haar outfit, had ze ook haar zelfverzekerdheid teniet gedaan.

[Thank you ;d]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Lol, sadisme xD]

[ ik post hem lekker nog eens *O* Zodat iedereen die een karakter in dit plaatje heeft hem even ziet. (cat)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh
    Op de twaalfde verdieping weet ik haar meteen te vinden. Uitgehongerd en bewusteloos. Lughnasadh. Ik pak haar op en loop via de trap naar beneden. Stom mens.

[11e verdieping (cat)]

Chiara Cinxi
    Rillend liep ze naar de verwarming, om die hoger te zetten. Ondanks de kou trok ze het gordijn aan de kant, ze wilde alles zien zolang het nog kon.
    Haar donkere, lange lokken hingen langs haar gezicht, waardoor ze niet kon zien wat er in de kamer gebeurde. Maar er was niemand, dus het maakte ook niet uit.

-

[Ow, ik dacht stiekem dat hij "ging afrekenen met Chiara en alle fukcing gevoelens die daarbij hoorden", zoals je zei :'P]

-

[Dude, Daiyh has lots of stuff to do! you're next on his list. XD Hij komt zo naar je toe (joehoe)]

Maeleena schreef:

[ ik post hem lekker nog eens *O* Zodat iedereen die een karakter in dit plaatje heeft hem even ziet. (cat)]

-

Cassie - District 9
    Oké, beginnen bij het begin. Wie ben ik? Cassie, vertelt een stem binnen in mezelf. Oh ja. Dat klopt, dat ben ik. Cassie. De kamer. Ik lig op mijn rug op een bed, er staat een kledingkast en een kast vol boeken, en nog meer woorden die ik niet belangrijk genoeg vind om de mist ervan weg te blazen. Slaapkamer, denk ik. Klopt ook. Van mij? Weet ik niet, maakt niet uit.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:02 ]

Daiyh
    Ik gooi Lughnasadh op het bed in mijn kamer en maak haar boeien los. Dat is één probleem opgelost. Pijnzend loop ik de trap weer op. Eerst met Chiara afrekenen. Ze heeft langenoeg mijn gedachten bezet.
    Ik bonk met mijn vuist tegen haar kamerdeur en wacht af.

[Wie wil spelen? ;D. Ik zit vol inspiratie maar de mensen zijn zo doood o.O]

[ i only have Cathal en Percy. (cat) sowwy! D:]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]

[Ik heb Elaine ;D.
    Bovendien, vermoord Keayleigh even voor me straks, want dan maak ik een nieuw persoontje :'D]