• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]

-

[Tss. Dan staat 'ie op >.>]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Primrose
    Ik geef Lucas een kus en sta op. Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche. Als ik klaar ben trek ik een wit jurkje aan dat tot mijn knieën komt en vraag me af waarom ik me opeens zo meisjesachtig kleed. Achja het kan weleens de laatste keer zijn, dus doe ik het gewoon. Inplaats van zwarte laarzen aan te doen, doe ik hakken aan-Ik heb er op leren lopen voor de interviews-. Ik kam mijn haar en vlecht het. Ik loop naar de eetzaal en zie al 2 personen. Reachell en iemand die ik niet ken. Ik ga zitten naast de jongen, want ikwil nieuwe mensen ontmoeten.
    "Hoi." Zeg ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Reachell
    Meer mensen kwamen de eetzaal binnen. Mijn hoofd deed zeer bij elkaar geluidje.Ik liep ff weg voor een asperintje die ze hier haddden en later kwam ik weer terug.Ik merkte eten dat ze werkte. Rustig kun ik van mijn eten genieten.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Adylia
    Ze draait haar vinger om één van haar loshangende lokken, en zucht getergd. Vanuit de eetzaal komen stemmen. Ietwat nieuwsgierig gaat ze op het geluid af. Nonchalant leunt ze tegen de deuropneing, en werpt een blik vanonder haar zwarte wimpers de ruimte in. Haar ogen ondervinden zowel bekende als onbekende mensen. Interessant? Nee, niet bepaald. Ze zucht, en laat haar blauwe ogen afdwalen naar de lelijk gele muren. Ze nemen zelf maar het genoegen haar aan te spreken.

James
    Rustig loop ik door de gangen richting de eetzaal eenmaal aangekomen plof ik neer langs Reachell.
    Aithne ligt nog steeds in coma, "Hallo" zeg ik met een glimlach tegen Reachell.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Cassie - District 9
    Ik voel me licht, als een blaadje in de wind. Mijn lichaam, geknakt, verbrijzeld, gebroken, is niet meer van mij. De pijn vergeten, vervaagd tot nauwelijks een herinnering. Schimmen doemen op, onzichtbaar en toch zie ik ze. 'Vlieg met ons mee,' fluisteren ze. Maar dan gebeurt er iets, in die ene seconde die eeuwig duurt. Een jagend gehijg, een fladderend, onzeker gebons. De schimmen schrikken, deinzen achteruit, verdwijnen uit het zicht. En ik word wakker.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Reachell
    'Hallo.' James kwam naast me zitten.Mijn pijnstiller werkte effe maar het begon weer te bonken in mijn hoofd.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Lieverds, ik moet me omkleden, gaan eten en dan moet ik weg. Bye!]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Dagdag! *zwaait*]

[ Sorry lieverds, ik moest eten.
    Waar moet ik Daiyh heen sturen?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James
    "Alles goed?" grijns ik en pak een broodje.
    Ik kijk naar Prim die met een jongen aan het praten is die ik nog niet eerder heb gezien en ik laat mijn blik hagen op haar.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Mijj ;'D]

Cassie - District 9
    Wit, rood, zwart. Sneeuwwitjekleuren. Zwart is het opgedroogde bloed dat mijn lichaam bedekt. Rood zijn mijn kleren, want het bloed is in de ooit witte stof getrokken. En wit... Wit is mijn huid op de plekken waar het niet paarsblauw is, maar vooral het bot dat door mijn arm naar buiten steekt.

Daiyh
    Nadat ik gegeten heb sta ik op. Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus loop ik doelloos door het centrum heen. Ik meot verder met het plan. Chiara het zwijgen opleggen. Ik heb nergens zin in.
    Ik ben te diep in gedachten verzonken om op te letten, dus loop ik uiteindelijk tegen iemand aan.
    'Kijk uit waar je loopt,' snauw ik geïrriteerd.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Poor Cassie(cat)]