• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]

-

Keayleigh
    ‘‘Ik ben het gewend.’’ Grijnsde ze in gedachten verzonken, en jeukte op haar hoofd. Niemand had ooit ondervonden dat die zwarte lokken nep waren, dat ze lenzen droeg en dat ze zich een stuk steen-achtiger voordeed dan ze was. Het irriteerde haar mateloos, en daar dacht ze overna, dat ze alleen maar kon glimlachen, tot ze weer opkeek en nog steeds voor de gladjakker stond.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ Kan gebeuren lieverd :Y) Wanneer heb je een compy?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh
    Stilletjes keek ik haar aan. Hoewel ze kil overkwam was eht overduidelijk dat dit alleen een masker was. Maar deze keer deed ik mijn best niet eens om eht te ontcijferen.
    'Heb je gehoord van de commotie in de eetzaal gister?'
    Als ik geen informatie uit Chiara kan krijgen, meot dit maar.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Keayleigh
    Haar mondhoeken krulden zich in een alwetende glimlach, die eigenlijk al genoeg over haar zei. ‘‘Ik weet alles, liefje.’’ Glimlachte ze op dezelfde toon als hij. Al was ze echt niets van plan iets los te laten. Mede dankzij die vermomming kon ze zichzelf veilig stellen. Wie weet kwam hij hier voor de Spelmakers. Ze paste wel op.

Over twintig minuutjes ofzo, maar kan wel gewoon post hoor ;p

Chiara Cinxi
    Haar lichaam was weer ontspannen nadat ze uren in het bed had gelegen, hoewel ze niet erg veel had geslapen. Híj bleef in haar hoofd zitten, in haar hart.
    Met een zucht gooide ze de deken van zich af. Nog steeds droeg ze haar pyjama - een diepblauw 'jurkje' van een dunne stof die tot halverwege haar bovenbenen kwam. De dag ervoor was het lekker geweest, maar het was nu veel te koud.

-

Daiyh

Ik knik bedachtzaam, hoewel mijn gedachten niet daar zitten.
    'Wat denk je dat ze met de mutant gedaan hebben? De Vredebewakers, bedoel ik.'
    Niets antuurlijk, niet zonder mijn bevel. Het is haar mening die ik nodig heb.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:42 ]

Keayleigh
    ‘‘Moet je dat echt nog vragen?’’ Er speelde een uitdagende glimlach met haar lippen. Hij hoefde van haar alleen niet nóg dichterbij te komen. Grote kans dat hij haar dan zou herkennen. Haar ogen, een lok van haar haren. Het was heel onwaarschijnlijk in te leven, maar zij heeft ook ooit dingen gedaan in het Capitool. Ze wilde nergens meer iets mee te maken hebben, en werd dus maar zo.

[ Ik kan wel nog niets zeggen tegen Chiara. o.o Daiyh's sill bugging someone else]

Ik loop even richting huis <3

-

Daiyh
    Ik vind haar ogen en kijk niet meer weg, mijn gezicht leeg van de argwaan die ik duidelijk voel. Wat was dat nu weer voor een antwoord?

Keayleigh
    ‘‘Ik moet weg.’’ Met die woorden stapte ze de lift in achter hem, en bad dat hij geen informatie uit haar plotselinge houding had gekregen. Stomme deuren. Waarom sloten die zo langzaam.

Daiyh
    Misschien had ik de lift in moeten stappen, haar verder ondervragen. Er was iets met die vrouw, iets bekends. Maar ik kon er niet opkomen.
    En de lift, dat was de ene plaats waar ik niet wilde zijn. niet na Chiara. Rauwe pijn en irritaties schieten weer door me heen.
    'Zie je snel, lieverd,' zeg ik met een ijskoude stem.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:49 ]

Keayleigh
    ‘‘Ik heet Keayleigh.’’ Snauwde ze bitterzoet voor de deuren sloten. Meteen werden haar ogen groot. Godver. Had ze zichzelf eh.. een beetje verraden? Ze schudde haar hoofd, en trok de zwarte lokken van haar hoofd, en gooide haar lenzen weg. Haar hoofd tolde lichtjes. Gelukkig kon ze eruit springen op het dag, en plofte ze neer in een stoel.

Nieuwe picca Keayleigh ^-^

[Eindelijk weer op m'n laptop, ghehe *O*]

Chiara Cinxi
    Misschien moest ze ergens heen, maar waarom zou ze? Ze kon nu net zo goed in haar kamer afwachten tot de Spelen begonnen, de kans om Daiyh tegen te komen was veel te groot.

-

[Kan ik straks ook in één keer 't nieuwe topic openen, wel zo handig :'D]

-