• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]


    -

    Cassie - District 9
    Waar ben ik? Hoe kom ik hier? Waarom is mijn lichaam kapot? Ik weet het niet meer. Ik ben het vergeten. De kamer ken ik, maar kan mijn vinger er op leggen. Ook weet ik dat ik weet wat er gebeurd is, maar ik ben het kwijt. Ik doe mijn best om na te denken, maar er zit mist in mijn hoofd en mijn gedachten rijden zonder licht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    James
    "Misschien een lichte vorm van geheugen verlies, veel mensen in ons district lijden er aan." zeg ik met een glimlach.
    "Een dagboek bij houden helpt zeggen ze" zeg ik er achter aan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Daiyh
    Ik grijns breed. Too easy.
    'Nou, je bent duidelijk een hele mooie vrouw, ik vroeg me af wat je zo alleen op de gangen doet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weet je, de enigen die weten dat Cassie in haar kamer is zijn Saph en Fayan, en die slapen o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Keayleigh
    Ze rolde met haar ogen. Slijmerig. Geloofwaardig meedoen dan maar? ‘‘Oppas spelen, denk ik.’’ Verzuchtte ze, en draaide een lok om haar wijsvinger. Dat was in principe zo. Dus het was niet geheel gelogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Trouwens vrij vreemd. Het is half zes(cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ ... Yup. o.o
    ... ik kan Maeleena naar je toesturen? Die was in de eetzaal gister, heeft gezien hoe je bewustloos werd geslagen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nah, ik ga eerst nog een stukje posten. Ze mag zo komen xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    ik keek haar aandachtig aa. Het was zo duidelijk wat ze dacht, ze was net zo doorzichtig als Chiara. Maar goed, ik was er dan ook op getrained.
    'Dat moet ook vervelend worden,' zeg ik. 'Of niet, lieverd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ben er weer *O*


    -

    Daiyh, stomme pannekoek (cat)


    -

    [ My love! *O*
    Daiyh is iemand anders aan het lastigvallen om Chiara uit zn hoofd te krijgen. (cat) De stouterd.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik glim lachte. 'Bij ons komt geheugen verlies nauwelijks voor.Misschien was ik wel dronken?'Ik hoopte het niet dacht ik in mezelf. Wie weet had ik iets dom gedaan.'En als ik dronken was gaat een dagboek moeilijk worden.'zei ik lachend


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaja, alsof dat zou werken (wbw)

    Ik ben even te lui voor haakjes, zit in de bus op mn phone


    -

    Amycus schreef:
    Daiyh, stomme pannekoek (cat)


    [ -plat- Inderdaad. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.