• Ik heb nu Skrillex opstaan en heb zin om met mijn hoofd op het toestenbord te gaan liggen. Weird, with a capital W.

    Waar heb jij zin naar?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik heb zin om aan een stuk door anime's te kijken (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zin in vrijdag, want dan mag ik mijn nieuwe hondje ophalen én is het concert van Black Veil Brides. *O*

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wil je het serieus weten? Oké, komtie;
    Ik wil morgen wakker worden met een uitgerust gevoel. Dan wil ik opgebeld worden door de koningen die mij persoonlijk verteld dat ik nooit meer naar school hoef. Dan belt vervolgens de staatsloterij op om mij te vertellen dat ik miljonair ben geworden. Dus hoef ik nooit meer te werken. Waarschijnlijk neem ik vrijwilligerswerk bij een asiel. Dan zal ik alle games gaan kopen die ik leuk vind en een nieuw huis met luxe zwembad en shit. Dan nodig ik al m'n vrienden uit voor een HUGE party in mijn achtertuin en dan blijven ze allemaal logeren en wordt het mega gezellig.

    En nu realistisch;
    Ik heb zin in een vriendje. D:
    Klinkt lekker depri x3

    In een enorm glas cola! En dat ga ik nu halen ook!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightcrawler schreef:
    Wil je het serieus weten? Oké, komtie;
    Ik wil morgen wakker worden met een uitgerust gevoel. Dan wil ik opgebeld worden door de koningen die mij persoonlijk verteld dat ik nooit meer naar school hoef. Dan belt vervolgens de staatsloterij op om mij te vertellen dat ik miljonair ben geworden. Dus hoef ik nooit meer te werken. Waarschijnlijk neem ik vrijwilligerswerk bij een asiel. Dan zal ik alle games gaan kopen die ik leuk vind en een nieuw huis met luxe zwembad en shit. Dan nodig ik al m'n vrienden uit voor een HUGE party in mijn achtertuin en dan blijven ze allemaal logeren en wordt het mega gezellig.

    En nu realistisch;
    Ik heb zin in een vriendje. D:
    Klinkt lekker depri x3


    Mag ik ook komen?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Om te schrijven. Dus daar ga ik nu maar eens mee bezig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In warme chocolademelk, dus dat ga ik zo maar even maken (bloos)


    -

    Stigmata schreef:
    (...)

    Mag ik ook komen?

    Sure! Everyone is allowed to come. :'D

    In vrijdag > Walibi Fright Nights
    In zondag > Naar Utrecht om mensen van het 1D Fan Topic te meeten
    Kerstvakantie > dan ben ik jarig en komen er mensen van het 1D Fan Topic slapen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chocolaa :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    In over een paar uurtjes als mijn vriend me komt ophalen (:
    En ik heb ook echt ontzettend veel zin om uit te gaan.. Jammer dat het maandag is. Feestje bouwen anyone?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    in 15 november. Dan begint namelijk de Twilight marathon waarvoor ik net kaartjes heb gereserveerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weekendje weg met mijn vriend, 19 december =D
    Paprikachips
    En bij mijn vriend zijn, naast hem in bed te liggen en eindelijk eens goed uitzieken wat gewoon niet kan omdat ik zóveel verplichtingen heb deze week en komende week op school :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    FACEPLANT schreef:
    In over een paar uurtjes als mijn vriend me komt ophalen (:
    En ik heb ook echt ontzettend veel zin om uit te gaan.. Jammer dat het maandag is. Feestje bouwen anyone?


    ik wil wel een feestje met je bouwen, ik neem de slingers mee.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Soep. o.o *gaat soep halen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.