• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    [@Fae: Dun be jealous of that... 'Tis not fun.]

    Lughnasadh
    "Silvèria," grauwde ze. De naam van haar zus, maar dat deed er verder niet toe. Ze meende te herinneren dat die andere vrouw haar wel eens bij haar echte naam had genoemd, maar die domme gans die haar nu ondervroeg zou dat vást niet meer weten. Die zag eruit alsof ze meer bezig was met lippenstift en haar eerste vriendje.

    Felan
    De stilte begon irritant te worden. Hij voelde zich merkwaardig neerslachtig tussen alle rommel en vuile borden en vroeg zich af wie het hier eigenlijk opruimde. Waarschijnlijk zou een Avox dat doen, maar zelfs die was in geen velden of wegen te bekennen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Canxia
    Rustig pakte ze de rand van zijn shirt vast, en trok die omhoog. Eén van haar handen legde ze op zijn rug, ze streelde over zijn spieren. 'Een gevaarlijk meisje?' herhaalde ze vragend, en keek vanonder haar lange, donkere wimpers onschuldig naar hem op.


    -

    [Het nageslacht van Felan en Amycus. Kijk dan, ze hebben gewoon hun genen gemixt. 8D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik grinnik. 'Doe niet zo gemeen. Ik ben nog steeds de enige die je eten geeft, hoor. Ik kan er ook wel mee ophouden?' Demonstratief pak ik de rest van het broodje en het glas water op en zet ze nét buiten haar bereik neer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Haar verdomde aanraking laat vreemde tintelingen achter op mijn huid. Ik laat haar blik niet meer los, en weet instinctief wat ze in zijn ogen kan zien. Verlangen en zijn diepe woede. Niet een woede op haar gericht, maar de woede die ik al zo gewend ben mee te dragen.
    Ik grijp haar vast en duw haar ruw op het ronde bed neer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    De eetzaal was bijna altijd uitgestorven genoeg, en ze wilde weer eens iets anders dan de kamer waar ze de twee dagen daarvoor ook al had gezeten. Ze greep de deur vast, en gooide die open, waarna ze hem met haar voet weer terug in het slot duwde.
    Zonder echt om zich heen te kijken, liep ze naar binnen. Diep in gedachten verzonken hield ze haar blik op de grond gericht, toen ze opeens tegen iemand opbotste.


    -

    Lughnasadh
    "Hmm? Ik heb je toch niets gedaan, of wel soms. Ik voer ook alleen maar orders uit." Ze probeerde nonchalant achterover te leunen, alsof het haar allemaal niets meer deed, maar de honger zorgde ervoor dat het maar op een slap aftreksel van haar echte act leek. Het werd steeds moeilijker de gedachten van afkeer van wat ze had gedaan uit haar hoofd te bannen, evenals de gedachte aan dat broodje, wat ze sowieso niet had kunnen pakken met haar aan elkaar vastgebonden handen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Je weet toch dat ik tijdens de interviews doodleuk zei dat ik Felan leuk vindt, en eh nou gelooft heel het Capitool dat terwijl ik nu iemand anders zeg maar leuk vindt." Zeg ik
    Belachelijk om met dit soort dingen naar je stylist toe te gaan, maar Fayan is nu even de enigste waarmee ik kan praten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Zuchtend rek ik me uit. Sla mijn armen om terug om Fayan.
    'Als je wilt dat we uit bed komen, zal je eerst de kamer uitmoeten,' zeg ik met irritatie. ik wil helemaal niet opstaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Uit het niets kantelde zijn stoel opeens. Hij schrok en moest al zijn gewicht naar de andere kant gooien om hem nog in evenwicht te houden, waarbij hij tegen iemand aangeduwd werd. Enigszins verstoord keek hij omhoog naar wie de boosdoener was, en zijn blik verzachtte onmiddelijk toen hij haar herkende.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Maar dat maakt toch niet uit? Het gaat het Capitool niets aan wie jij leuk vind. Sterker nog, ze zullen hiervan smullen, je verteld het een, maar doet het ander." antwoord ik. Ik merk dat Saph wil opstaan maar houd hem dan lachend in een soort houdgreep.
    "Blijf, jij."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Ik kan heus wel tegen naakte mannen, mijn moeder heeft vaak genoeg eentje op haar tafel gehad. Ik schrok alleen." Zeg ik
    "Bedankt,Fayan dat je teminste eerlijk bent." Zeg ik
    Ik loop de kamer uit en vraag me af waar Lucas is.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:19 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Zal ik alvast maar een nieuw topic openen? (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Go ahead *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bam.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.