• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    [*Zucht* dat word geen schrijven vandaag :c. Heb ik eindelijk mijn verslag af na een middag werken T-T nu mijn huiswerk. Miscchien kom ik vanavond ff wat schrijven..]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Nee, mijn internet is nog steeds kut >.< *Gaat typen*]

    Daiyh
    Langzaam liep ik haar richting uit, maar ik raakte haar niet aan.
    'En waarom niet?'

    Saph
    Slaperig knuffel ik emzelf tegen Fayan aan. Hij doet zijn ogen weer dicht, ookal is het al laat. volgens mij is iedereen al wakker. Het kan me niet schelen, ik lig hier goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hoofd draaide zich, waardoor ze hem vanuit haar ooghoeken in de gaten kon houden aangzien ze had gemerkt dat hij dichterbij was gekomen. 'Jij mist niemand, Daiyh.'


    -

    [Trouwens, ik had een heel goed idee bedacht.
    Volgende keer dat Fayan mutileert, sturen we hem gewoon op Felan af!]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:23 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Afwezig aai ik nog steeds over zijn rug, haren en armen en denk aan de afgelopen dagen en de komende dagen.
    Onbewust vraag ik me af hoeveel van zulke geweldige nachten en ochtenden we nog kunnen meemaken voor het misschien wel voorbij is en besluit van ieder moment te genieten.
    Als iemand me nodig heeft, dan wacht ie maar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hoe kan ik Fayan nou op zichzelf afsturen (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik hield alle achterdochtigheid uit mijn ogen en keek haar bedachtzaam aan. Vanwaar deze plotse verrandering?
    'Waarom denk je dat?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Misschien dat als ie in de spiegel kijkt, dat hij zichzelf niet herkent en de spiegel aanvalt (cat)]


    -

    .

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:23 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Langzaam draaide ze zich om, haar blik gleed bedenkelijk over zijn gezicht. 'Dat denk ik niet, dat weet ik.' Met een zucht liet ze haar rug tegen het raam leunen.
    'En jij ook,' voegde ze eraan toe.


    -

    Saph
    ik voel mijn ogen weer dichtvallen, en geef Fayan een zacht kusje om wakker te blijven. Het maakt niet uit dat zijn ogen dicht zijn. Het liefst wil ik de tijd hier stil zetten. Ik weet niet hoeveel goeds de verder dag zou brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar ja, je kunt niet voorspellen wanneer hij muteert... misschien vandaag wel... misschien ook niet (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik kan stiekem niet zo goed typen.
    Maar het is aangepast hoor (:0]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Ze wekt een enorme irritatie bij me op, maar ik hou me in. Ik hou mijn stem zacht, mijn ogen gericht op die van haar
    'Waarom ben ik hier dan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    De eetzaal was uitgestorven voor het eerst in de geschiedenis van de Hongerspelen, bedacht hij grimmig. Toen hij de stoel achteruit schoof krasten de poten te hard over de vloer. Maar hij was in elk geval alleen, wat hij wilde. Tijd om na te denken, dat had hij nodig. Hij had geen flauw idee wat hij nou met Amycus moest, aangezien wat er gisteren gebeurd was wel ongeveer de eerste keer was dat zoiets zo bijzonder had gevoeld. "Haar neuken tot ze het uitgilt en wegrennen zodra ze over een vaste relatie begint", dat was wat de jongens in de Laag zeiden, en zo was het ook altijd geweest voor hem. Maar nu was het... anders, en dat beangstigde hem, ook al voelde dit zo goed.

    Lughnasadh
    Vaag bemerkte ze dat er iemand in de deuropening was komen te staan. Voorzichtig ging ze rechterop zitten, en schudde met haar hoofd zodat haar haren niet meer voor haar ogen hingen. Ze herkende het meisje van gisteren, en wierp haar een woedende blik toe. Geen woord zou ze zeggen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.