• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Primrose
    "Dit moet tussen ons blijven." Zeg ik
    Ik slik en zeg dan zachtjes, maar nog net hoorbaar voor mezelf,Cassie en James: "Lucas."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*wachtend op Lizz*]


    -

    [*ook wachtend op Lizz (cat)*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Ah,' zeg ik zachtjes. 'No worries, won't kill him. Ik laat jullie ook met rust, trouwens. Stomme Spelen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Skylar
    Ze keek onschuldig op. ‘‘Meneer wilde niet opstaan.’’ Grijnsde ze onschuldig, en waste alles van gister weg, waarna ze de shampoo in haar haren wreef, en af en toe onder haar wimpers door naar Nero gluurde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James
    "Nog meer dingen die je irriteren?" vraag ik met een lach aan Cassie.
    En draai me daarna naar Prim "Liefde op het eerste gezicht bestaat, Prim" mompel ik.
    Het zelfde gebeurde toen ik Aithne voor het eerst zag.

    [Guys ik ga onder tussen film kijken, ik reageer langzamer]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie - District 9
    Ik haal mijn schouders op. 'Zat, maar ik ga niet alles opnoemen,' grijns ik. Ja, ik irriteer me aan nog heel veel andere dingen. Onder andere een vastgebonden vrouw, opgesloten in een lege kamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry! Mijn internet stierf en is belachelijk slecht.
    kunnen jullie even je laatste berichten geven *sorry*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik begin meteen te glimlachen als ik zie dat hij wakker word.
    "Goedemorgen," antwoord ik en ik blijf hem zachtjes strelen. We waren allebei nog naakt, maar het was niet koud en ik had er sowieso geen behoefte aan om nu al op te staan, daarvoor lag ik veel te lekker.
    "Goed geslapen?"

    [Astuu *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okee :W]

    Nero Oriazo
    'Ja, maar als jij eenmaal bent opgestaan -' begon hij, en ging ook onder de douche staan. Zodra ze de shampoo uit haar lange lokken had gespoeld, duwde hij haar plagend tegen de muur en zoende haar kort. 'moet ik wel.'

    Chiara Cinxia
    Eigenlijk was ze de meerderheid van haar verblijf in haar kamer geweest, en daar was ze toen ook weer. Ze had de gordijnen open gegooid, waardoor haar bed werd verlicht door de zonnestralen. Met gesloten ogen lag ze op het matras, genietend van de warmte.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:39 ]


    -

    Saph
    'Voor zover we geslapen hebben, ja,' zeg ik met een kleine grijns. Ik knuffel mezelf tegen hem aan en gaap. Ik heb nog nooit zó comfortabel in een bed gelegen.

    Daiyh
    Geïrriteerd loop ik door de gang. Ze hoort op deze verdieping te zijn volgens mijn bronnen, dus waarom kan ik haar niet vinden? Ik klop op de laatste deur. Als ze hier niet is zal er iemand voor boeten. Ik verspil liever geen tijd.


    [ Jullie zijn lief (cat) ... Volgens mij leeft het internet weer ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Leraren zijn net kalenders, het liefst hang je ze allemaal op.]
    Primrose
    "Bedankt." Zeg ik
    Ik ben Cassie werkelijk dankbaar dat ze ons straks niet gaat proberen te vermoorden.
    "Dat weet ik nu James, dat weet ik nu." Zeg ik

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:42 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik aai langs zijn rug en woel door zijn haartjes die echt ontzettend in de war zitten wat mede, oke grotendeels, door mij enorm in de war zit.
    "Zullen we de hele dag zo blijven liggen?" grinnik ik. Ik wil niet meer opstaan, niet meer stylen, ik wil voor altijd zo bij Saph liggen. Ik voel me meer dan geweldig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    James
    "Ik irriteer me niet zo snel aan dingen, ik ben meestal de rede van de irritatie" grijns ik tegen Cassie.
    "En waarom weet ik niet wie Lucas is" zeg ik tegen Prim.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Skylar
    Ze rilde en beet hard op haar onderlip door de koude tegels die tegen haar rug plakten. ‘‘Zeg hoor eens. Het heeft geen zin om te douchen als jij me toch weer vies maakt.’’ Grijnsde ze wat brutaal, en beet bedenkelijk op een vingertopje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.