• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Kortom: Flap heeft jullie liefde hard nodig... D:]

    [Jammer genoeg is de enige tribuut die weet dat ze bestaat in gesprek met Primrose... En Saph en Fayan hebben wat slaap in te halen ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Oriazo
    'Nee, Skylar. Ik bescherm jou.' Hij tilde zijn blik op, langzaam krulden zijn wenkbrauwen in een frons, zijn vingertoppen raakten voorzichtig de huid van haar wang aan. 'Jij komt hier levend uit, dat beloof ik.'


    -

    [En waar is Felan trouwens? (wbw)]


    -

    [*wacht op Prim*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik hoor mijn naam en zie dat het James is.
    "James!" Roep ik terug
    "Ik heb een pact met Brianna en Reachell, ik ga vragen of Lucas bij ons mah." Mompel ik
    "Wacht heel even." Zeg ik
    Ik ren naar James en knuffel hem. Ik hoid hem sterk in mijn greep, zodat hij niet kan ontsnappen uit de knuffel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus schreef:
    [En waar is Felan trouwens? (wbw)]


    [I don't know. Waarschijnlijk zit 'ie te slapen, te eten of aan sex te denken. hij blíjft een jongen...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus schreef:
    [En waar is Felan trouwens? (wbw)]




    [Bij Amycus]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Skylar
    Ongemerkt fronste ze ook bie die woorden en niet lang daarna gleed er kippenvel over haar huid. ‘‘Ik wil er niet uit zonder jou.’’ Fluisterde ze zacht, bijna smekend terwijl ze haar vingers met die van hem verstrengelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [I don't know. Waarschijnlijk zit 'ie te slapen, te eten of aan sex te denken. hij blíjft een jongen...]

    [Charming (wbw)

    Stuur hem eens ergens heen, Amycus is feeling lonely]

    Amycus Calcia
    Haar kamer was leeg, en verrassend rustig. Zonder enige reden had ze wat spullen opgeruimd, en zat nog in haar pyjama - wat wilde zeggen: een hemd en een hipster - op het bed, haar nog vochtige lokken van de douche die ze net had gekomen hingen over haar schouders.


    -

    James
    Ik slaag mijn armen op Prim heen als we zo nog een paar seconden staan vind ik het genoeg en laat haar los.
    "Prim adem" piep ik.
    Ik heb iemand nodig om me op te vrolijke en daar is Prim goed in.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nero Oriazo
    Een verdrietige glimlach verscheen op zijn gezicht, hij drukte een zacht kusje op haar lippen. 'We kunnen er niet beiden levend uitkomen, Skylar.'


    -

    Cassie - District 9
    Ik lach en ga midden in de gang op de grond zitten. Het is lekker weer, ik heb goed geslapen, ik ben nog geen enkel chagrijnig gezicht tegengekomen en waarschijnlijk ga ik vandaag nog niet dood. Alle reden om vrolijk te zijn, vind ik. Met een glimlach om mijn lippen wacht ik op Prim.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    We stoppen met elkaar omhelzen en James piept: "Prim adem."
    "Oh ja, mensen hebben zuurstof nodig."
    "Een eeuwigdurende liefde bestaat niet, maar een liefde is wel eeuwig duur." Grap ik
    Het is een flauwe grap, maar mijn moeder heeft hem een keertje gezegd-En zij is vreselijk als het om grappen gaat- dus gebruik ik hem maar eens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Skylar
    Haar ogen gleden verdrietig dicht, terwijl ze de tranen die haar ogen vulden probeerde te verdringen. ‘‘Als we samen overblijven?’’ Stelde ze hoopvol voor. Haar onderlip trilde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nero Oriazo
    'En dan een nieuw leven beginnen als holbewoners?' grinnikte hij, en plofte op het matras neer. Hij krulde een arm om haar rug, en trok haar bovenop zich. 'Ja, dat lijkt me wel wat.'


    -