• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig schoten haar ogen meteen open, maar er was weinig aan af te lezen - zelfs voor hem. Pas toen haar blik naar de zijne dwaalde, weerspiegelde er iets in. De kille kleur in het groen was terug, maar verrassend genoeg begeleid door sensualiteit.
    'Hoezo dat?' Ga je me missen, als ik dood ben?'

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 18:55 ]


    -

    Lughnasadh
    Er was wat water en brood voor haar klaargezet, maar dat was dan ook alles. Doordat ze vastgebonden was, kon ze er amper bij. Ze had geprobeerd al "kruipende" over de vloer erbij te kunnen, maar dat was haar niet gelukt. Nu stond haar blaas op knappen; haar haren hingen in vettige slierten over haar schouders. Ze had geen idee hoe lang ze hier al zat, maar het moest toch wel minimaal een dag zijn geweest.
    Ze rilde toen ze terugdacht aan de vreemde geluiden die ze enkele uren - ze dacht tenminste dat het uren waren - had gehoord. Het had geklonken alsof ze in de ruimte naast haar druk bezig waren met activiteiten die verder gingen dan zoenen. Blijkbaar was iedereen in dit vervloekte centrum al vergeten dat zij ook bestond. Misschien was dit haar straf wel. Zou ze hier sterven van honger, dorst en vermoeidheid. Ze was er dan wel op getraind lang onder barre omstandigheden te verblijven, maar dit sloeg toch alles wat ze ooit had meegemaakt.

    [Felan komt zo, het duurt even idd, maar er belde iemand aan met een collecte en de kat liep over m'n toetsenbord. ...dit klinkt écht alsof ik smoesjes verzin, but it's real life, guys. D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [*waiting*]


    -

    Daiyh
    Ik haal één wenkbrauw omhoog en probeer haar blik te ontcijferen. Interresant.
    'Dat zeker,' lieg ik met een grijns.

    [ internet stierf --']


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Geef het medicijnen? (cat)]

    Chiara Cinxi
    'Ja, vast.' Haar stem klonk opeens weer snerend en koud, en met een ruk haalde ze zich volledig onder hem vandaan. Ze stond op van het bed, en liep met haar rug naar hem gekeerd in de richting van de twee grote ramen voor het balkonnetje.


    -

    [Ben ik weer! *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    De vrouw ligt vastgebonden op de vloer, ze ziet er nogal slecht uit. Ik ga in de deuropening staan en wacht af of ze genoeg bij zinnen is om te reageren.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Heb ik niet! (no_chears)]

    Daiyh
    Een frons verscheen op mijn gezicht. Ze liep weg en ik liet haar gaan.
    'Geloof je me niet?' vraag ik uiteindelijk, mijn stem net luid genoeg voor haar om te horen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I'm back! *O* Lizz, had je nog een stukje van Saph gepost? -en wil je die dan weer even opnieuw posten? (a)-]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hoi Fayan ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Aww (no_chears)]

    Chiara Cinxi
    Haar mondhoeken krulden omhoog in een kille glimlach. Opeens leek het koud te worden, ondanks de zon die op haar scheen. Ze sloeg haar armen over elkaar. 'Wat denk je zelf?' vroeg ze met een bittere stem, nog steeds zonder hem aan te kijken.


    -

    [Hi,Laura]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Haai *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Olla, Laura (cat)]


    -

    [Valeria, heb je mijn post gemist? *wijst naar haar saaie, korte post die een stukje hoger staat*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.