• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    [It was spontanious, untill Fayan did it. Nu lijkt het net alsof ik meneertje nadoe (cat)]

    Chiara Cinxia - Sexy Cold Girl
    Haar hand streelde de huid net naast zijn ballen, waarna ze haar tong even over de volle lengte van zijn erectie liet glijden. Daarna nam ze de eikel in haar mond, liet haar tong erover glijden.


    -

    Lucas-Tribuut District 10
    Ik heb de training niet bijgewoond, maar mijn privésessie heb ik al gehad. Ik zwerf wat rond en loop, maar naar een lift. Ik druk op '12', omdat ik gewoon zin heb om wat vrienden te maken.

    Primrose
    Ik besluit om maar terug te gaan naar mijn kamer en loop dus naar verdieping 12 als ik een jongen zie staan, die ik nog nooit heb gezien. Niet tijdens het ontbijt, niet tijdens de trainingen en niet op het dak. IK loop naar hem toe en glimlach zwakjes.
    "Prim, District 12." Zeg ik

    Lucas
    Een meisje die ik als 16 of 17 jaar oud schat komt naar me toegelopen en gimlacht zwakjes. "Prim, District 12." Zegt ze
    "Is je naam echt Prim?" Vraag ik

    Primrose
    "Nee, mijn echte naam is Primrose, maar ze noemen me gewoon Prim." Antwoord ik
    "En jij bent?" Vraag ik

    Lucas
    Primrose, een sluetelbloem, denk ik meteen.
    "Lucas, District 10." Antwoord ik op Prim's vraag
    Ik moet toegeven, ze is best knap maar ik heb geen tijd om verliefd te worden als ik over een paar dagen de Arena in ga.

    Primrose
    "Ik heb je nog nooit gezien hier." Merk ik op



    [Ik zit hier gewoon met mezelf te praten -.-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Sexy Sucking Stylist
    Ik merkte hoe Saph naar adem hapte en toen luid kreunend klaarkwam.
    Ik haalde zijn erectie uit mijn mond en likte hem net zolang af tot ie weer helemaal schoon was en plofte toen naast Saph neer, die nog uit lag te hijgen. Grijnzend streelde ik zijn borst.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nevermind :d

    Skylar
    Ik grijnsde en gleed met mijn vingers over zijn onderbuik terwijl ik meewoog op zijn tempo en zachte kusjes op zijn gezicht drukte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nero Orazio
    Onwillekeurig werd hij sneller in zijn bewegingen, drukte zich dieper in haar. Hij kuste haar weer, streelde haar borst en heup.


    -

    Daiyh - Sexy and Horny Evil Guy
    Een zachte kreun ontsnapte eindelijk mijn lippen. Ik wilde haar het liefst tegen de grond gooien en haar nu meteen nemen, maar ik wachtte nog even. Haar lippen waren te fijn om nuweg te duwen. Ik verstrengel ondertussen mijn hand in haar zachte bos haar.

    Saph - Very Happy and Breathless Mentor
    Langzaam weet ik mijn adem onder controle te krijgen, hoewel hij nog steeds zwaar is. Een lichte grijns verschijnt op mijn lippen, terwijl ik Fayan een kusje in zijn nek geeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*wacht ongeduldig*]

    I said nothing :W

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 0:26 ]


    -

    Fayan - Still Horny as Hell Stylist
    Ik aai Saph door zijn haren en trek zijn hoofd naar me toe voor een lange zoen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Onwillekeuri verzamelde zich een warm gevoel in haar onderbuik en kreunde ze zacht terwijl ze haar spieren aanspande en nahijgend klaarkwam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxia
    Langzaam nam ze hem verder in haar mond, begon zacht te zuigen. Daarna kuste ze de huid erboven, ging weer staan en leidde zijn handen ongeduldig naar de stringboxer* die ze nog droeg.
    Ze kuste zijn hals, beet zacht op zijn oorlelletje. 'Ik wil je,' fluisterde ze in zijn oor.

    [*Daar heb je nog een naam voor, één die minder vreemd klinkt.
    Weet alleen even niet meer welke (cat)]


    -

    Saph - Revenging Happy Mentor
    Ik druk mijn lippen op die van Fayan en geef hem een heel zachte, tedere kus. Ondertussen streeld mijn hand plagend de huid van zijn onderbuik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Een kreun verliet ook hem toen ze klaarkwam, hij drukte zijn onderlichaam nog een paar keer tegen de hare toen hij ook tot zijn hoogtepunt kwam. Over zijn lippen stroomden een reeks aan kreunen, zuchten.


    -

    Fayan - Horny as Hell Stylist
    Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem zo dicht mogelijk tegen hem aan. Ik heb lang genoeg gewacht en sta op knappen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Fayan - Horny as Hell Stylist
    Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem zo dicht mogelijk tegen hem aan. Ik heb lang genoeg gewacht en sta op knappen.

    [*poef*

    Roze confettikanon (cat)]


    -

    Daiyh - Horny Evil Guy
    'Weet ik,' fluister ik plagend terug.
    Ongeduldig duw ik haar strongboxer naar beneden, en duw haar tegen het glas van de lift. Met mijn lippen op de huid van haar schouder, en mijn beiden handen op haar slanke heupen drong ik bij haar binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.