• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    [ er word veelg egooid hier XD I'm okay with it (wbw) not used to Seme anyway]

    Saph
    Tot mijn verbazing werd ik opnieuw op het bed gegooid, met Fayan bovenop me. Ik moest even slikken toen ik zijn eractie zag, mijn mond was kurkdroog geworden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Ik schud mijn hoof het gaat alles behalve goed.
    "Prim, de spelmakers willen niemand dood hebben, ze vinden het leuker om te zien hoe wij elkaar afmaken" zeg ik dat wist ik zeker.


    Primrose
    "Ik heb een pijl naar ze geschoten." Mopper ik
    "En met je wond zal het wel goed komen." Voeg ik eraan toe


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Brb, m'n moeder komt thuis van haar bezoek aan m'n oom & tante in Noord-Brabant, en dit hoeft ze niet te lezen (cat)]


    -

    [Amycus die lijst moet een beetje ge-up-date worden, want iemand heef weer een nieuwe rol gemaakt]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik keek hem even doordringend aan en begon toen kusjes in te geven in zijn nek, zijn hals, zijn sleutelbeenderen, zijn borst, zijn tepels, zijn buik... steeds verder omlaag.
    Mijn hand was al vooruitgegaan en sloot zich nu volledig om Saph's erectie heen, waar ik af en toe heel zachtjes in kneep of even overheen wreef.

    [Hij zit trouwens nog niet in zijn boxer (cat)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Verdomme, hoe was hij de macht in godsnaam zo snel kwijtgeraakt? mijn ademhaling versneld weer, en ik druk haar stevig tegen me aan. ik doe een snelle telling.
    'Uhm, stuk of 25,' mompel ik. Niet dat ik hun namen nog weet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Zachte kreunen komen van mijn lippen, verder ben ik alles vergeten. Ik kan alleen nog maar voelen. Fayan's aanraking, zijn zachtte lippen op mijn huid...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CrispsPink schreef:
    [Amycus die lijst moet een beetje ge-up-date worden, want iemand heef weer een nieuwe rol gemaakt]

    [Ik ben bezig, veel werk en was net even weg]


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    [Ik ben bezig, veel werk en was net even weg]



    [Oké]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik ga verder omlaag, kus zijn onderbuik, trek even plagend de band van zijn boxer omhoog met mijn tanden en laat hem dan terugkomen op zijn huid.
    Ik kus de binnenkant van zijn dijbenen, terwijl ik met mijn hand zijn erectie blijf masseren, maar dan haal ik even weg om dwars door zijn boxer zijn een kusje op zijn mannelijkheid te zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat een stilte ineens (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een schamper lachje ontsnapte aan haar. Ze had in ieder geval de bron van ervaring gevonden. Haar vingers streken even door zijn donkere haar. 'Drukke jongen,' mompelde ze.


    -

    [Lizz moest ff thee pakken *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zijn er ook tributen/stylisten/mentoren die nu géén seks hebben??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [LOL. Ja! Saverio! 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen