• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]

-

Chiara Cinxi
    Een laatste, nagenietende kreun gleed nog over haar lippen, voordat ze die loom in zijn hals drukte. Daarna keek ze op, haar handen trilden nog toen ze die naar zijn schouders verplaatse.

-

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph - Probably Deaf Mentor
    Ik moet een paar keer slikken om zijn sperma weg te krijgen, en lik dan langzaam de laatste restjes weg. Met een zelfvoldane grijns rol ik van hem af en kruip naast hem in het bed.

Daiyh
    Mijn ademhaling was nog steeds zwaar, en ik keek haar afwachtend aan. Ik kon de grijns niet van mijn gezicht houden.
    'Ik heb nog nooit een Ijskoningin zo mooi zien.. en horen ontdooien.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Probably Deaf mentor, LOOOOOL]

Fayan - Exhausted Stylist
    Ik hijgde nog te zwaar om iets te kunnen zeggen, dus hij moest het maar even doen met een brede grijns. God, wat was hij geweldig.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Chiara Cinxi
    Als antwoord kreeg hij een schamper lachje, terwijl haar vingers bedenkelijk over zijn blote schouder streken. Hij had een meer dan goddelijk lichaam.
    Ze vroeg zich af hoe lang ze nog zo loom zou blijven, hoewel het geen onprettig gevoel was. Zacht beet ze op haar onderlip.

-

[He screamed! 8D saph is dan natuurlijk ook heeel bedreven met zijn lippen (joehoe)]

Saph
    Ik kijk he even afwachten aan, maar aan zijn grijns te zien voelt hij zich wel goed. Blij geef ik hem een snel, zachtje kusjes op zijn lippen, snel genoeg zodat hij gewoon kan ademhalen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh
    Mijn armen waren nog stevig om haar heen gewonden, en één hand leek zich prima te vermaken met het strelen van haar lokken. Dat was waarschijnlijk zijn beste verzetje ooit geweest.

[Hahahahaha, stelletje perverselingen!]

"Well, well. Look who we've got here!"

Fayan - Stylist
    Het duurt een paar minuten, maar dan heb ik eindelijk mijn adem weer terug.
    "Mijn god, Saph, wat een geweldig talent heb jij," grijns ik. Ik kon me niet voorstellen dat ik me vandaag nog kut had gevoeld.
    Ik draaide me naar hem en toe sloeg mijn arm om zijn middel.

[ *Kijkt je onschuldig aan* Haaaai Annabeth.]

Roux schreef:

(wbw)

Roux schreef:

[(cat)]

-

[Kunnen jullie wat minder .......seks hebben?]

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 1:14 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Kut, mutant-achtig, hoe je het ook wilt noemen. :'D]

Saph
    ik moet mijn best doen om neit te blozen en grijns.
    'Zelf was je ook erg goed,' zeg ik zachtjes. Ik nestel me blij in de warmte van Fayan's armen, terwijl één hand zich bezighoud met een lok van zijn warrige haar.

[Ik krijg het idee dat de eerste Seksspelen zijn begonnen! :'D]

"Well, well. Look who we've got here!"