• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    James
    "Oh hallo" zeg ik en sta stil, ik haal mijn hand door mijn bruine haren om ze verder door de war te maken en kijk dan grijzend naar Prim.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ben er :'D

    Skylar
    Ik grinnikte zacht en streelde liefkozend over zijn erectie. "Zullen we dan maar?" Grijnsde ik plagerig terwijl ik mijn handen door zijn haar liet gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    Met een lichte grijns verdwijnt mijn hand onder het dunne shirt. Dun of niet, het zit in de weg. Ik blijf zachte, plagende zusjes langs haar nek geven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yeaah :'D]

    Nero Orazio
    Hij hapte naar adem. 'Ben je ongeduldig?' kon hij toch niet zeggen, en streelde over haar rug, naar haar billen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik bleef hem zoenen terwijl ik mijn hand opnieuw liet afdalen, maar dit keer zat er geen spijkerbroek op boxer tussen. Maar ik begon langzaam, zoals altijd en streelde er plagend omheen en af en toe overheen. Lichte bewegingen, genoeg om hem gek te krijgen. Ik kon het niet helpen en ik grijnsde breed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxia
    Haar vingers pakten de rand van zijn shirt vast, en trokken die ongeduldig omhoog. Toen ze zijn lippen weer in haar hals voelde, liet ze haar ogen met een verlangende zucht dichtglijden.


    -

    Saph
    'Oh god,' wist ik ademloos uit te brengen. Elke beweging van zijn hand maakte een nieuwe, verlangende kreun bij me los. Ik werd gek, volgens mij was mijn erectie nog nooit zo hard geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik rilde van genot en grijnsde terwijl ik teder met zijn lippen speelde. Mijn haren gleden als een gordijn langs zijn gezicht terwijl ik grijnzend omrolde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik daalde weer af naar zijn hals en begon daar te zuigen terwijl ik mijn hand nu volledig om zijn erectie sloot en hem traag op en neer bewoog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik wist naar shirt van haar lichaam te krijgen, en trok die van mezelf ook maar meteen uit. Hoe minder kleding, hoe beter. God ze zag er goed uit.
    Met één hand haalde ik behendig de sluiting van haar beha los, terwijl mijn mond zich richting haar borsten bewoog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lol echt hè, als je dit terugleest. Heeft echt niets meer te maken met deze hele RPG. Love it. *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik voel een steek in mijn maag als ik hoor dat James zijn zin begint met een 'oh', Felan zei vaak 'oh'.
    "Hey." Zeg ik
    "Hoe ging het tijdens de privésessie?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nero Oriazo
    Hij drukte haar lichaam tegen de zijne toen ze bovenop hem lag, liet zijn handen op haar kont rusten. Toen de zoen gepassioneerder werd, kon hij een kreun niet onderdrukken.


    -

    Saph
    Zachtjes beet ik op mijn onderlip. De kreunen gleden sneller van mijn lippen, ik kon er niets aan doen. Fayan was zo behendig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Op andere momenten zou ze niet weten welke houding ze zich moest geven, maar op ze was zich toen als laatste bezig met de onzekerheid over haar lichaam. Toen zijn lippen de gevoelige huid van haar borst - en daarna tepel - raakten, liet ze zijn vingers door zijn haar gaan, nog een kreun klonk in de kleine ruimte.


    -