• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ uhm, ik weet neit wat de mensen gaan denken, maar ik weet wel eht antwoord.

    "Doesn't matter, had sex."]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie opent de nieuwe?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan schreef:
    [Wat zullen al die mensen morgen wel niet denken, die er nu niet zijn (cat)]

    [Die balen natuurlijk dat ze het gemist hebben *O*]


    -

    CrispsPink schreef:
    [Wie opent de nieuwe?]

    [Doe ik wel :'P]


    -

    [Ik wil een nieuwe openen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Gháh! 8D]

    Fayan - Stylist
    Om zichzelf uit die broek te krijgen, begint Saph ontzettend heen en weer te wiebelen en te draaien en ik kan een kreun niet onderdrukken.
    Zodra hij zijn jeans eindelijk uit heeft, grijp ik hem opnieuw vast en zoen hem vol overgave, terwijl ik mijn handen over zijn rug laat glijden, zijn benen, de binnenkant van zijn benen. Maar ik blijf nog even weg van het gedeelte waar hij het liefst aangeraakt zal willen worden. Nog even door plagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Na alle vrouwen die ik gehad heb was er geen één waarvan ik zo snel, zoveel meer wou. De zoenen zijn ruw, verlangend, en haar lichaam voelt zo goed tegen eht mijnen.
    Mijn vrije hand ligt inmiddels op haar heup, maar die lijkt een eigen wil te hebben en streelt langzaam zijn weg naar boven, waar hij zich tegen de zijkant van haar borsten legt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aguamenti schreef:
    [Ik wil een nieuwe openen :3]

    [Ook goed =3]


    -

    Saph
    Mijn ademhaling gaat verdomd snel nu, en dat gekreun van Fayan hielp ook niet echt. Ik weet niet hoe lang ik zijn geplaag nog aankan.
    Vol verlangen zoen ik zijn volle lippeb, maar het is niet genoeg. Ik wil méér.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lichaam lijkt onnatuurlijk sterk te reageren op zijn aanrakingen, de hand die inmiddels de zijkant van haar borst aanraakt lijkt door haar kleding heen te gaan. Even stopt de zoen, om beiden weer normaal adem te kunnen halen.
    Haar mond voelde even kurkdroog, ze liet haar blik naar de zijne glijden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:10 ]


    -

    [*wacht op post van Leave*]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik laat beide handen afdalen en laat ze even plagend onder de rand van zijn boxer glijden. Ik zet mijn lippen weer in zijn hals, en laat dan heel snel en plagend een paar vingers over de volledige lengte van zijn erectie glijden, voor ik ze weer terugtrek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Mijn ademhaling gaat snel, met veel tegenzin haal ik mijn lippen van die van haar. Het is niet meer interresant, wee tik. Ik wil haar hebben, nu. Het is puut verlangen geworden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Ik schud mijn hoof het gaat alles behalve goed.
    "Prim, de spelmakers willen niemand dood hebben, ze vinden het leuker om te zien hoe wij elkaar afmaken" zeg ik dat wist ik zeker.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Vol (wbw)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen