• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Jullie moeten morgen toch ook weer naar school? *hoopt dat ze niet elke dag drie topics gaat missen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus schreef:
    [*leest geïnteresseerd mee en wacht ongeduldig op posts van Leave en Maeleena*]


    [ Zeg, Gay-love en halve-lift-verkrachtingen zijn neit makkelijk hoor :'D *Denkt goed na over iedere post*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Goddank liggen mijn ouders nu op bed, anders had ik dit echt niet kunnen typen *vaders computer naast waar ik nu zit*]

    Fayan - Stylist
    Ik haak mijn vingers in zijn haar, hef mijn hoofd weer omhoog en druk mijn lippen opnieuw op die van mij, dit keer dwingender. Ik wil meer. Meer van Saph. Mijn temperatuur stijgt en ik voel mijn lichaam gloeien, op bepaalde plekken meer dan op andere.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fae schreef:
    [Jullie moeten morgen toch ook weer naar school? *hoopt dat ze niet elke dag drie topics gaat missen*]


    [Jep. Ik kan op zijn vroegst pas weer om kwart over 7 's avonds posten (no_chears)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Oriazo
    Hij voelde zijn mond meteen weer droog worden, en keek haar even zwijgend aan. Daarna besloot hij dat ze er zelf om gevraagd had, en zoende haar. Hij sloeg zijn sterke armen om haar middel.

    Chiara Cinxia
    Verwoed schudde ze met haar hoofd, drukte haar rug dichter tegen de muur en keek op naar hem. Waarom was ze zo klein, en was hij zo sterk?
    'Ga weg,' zei ze met een zachte stem.


    -

    [Nja, ik lees jullie morgen tijdens mijn 1e uur vrij wel. Met pijn in mijn hart (still addicted to drama) zeg ik jullie vaarwel en tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ben na het 7e uit, maar heb het 4e tussenuur *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Tot morgen <3 !]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 22:27 ]


    -

    [Vaarwel ): Slaap lekker en tot morgen <3<3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik begin morgen het 2e uur, en ben 5e uit *O**O*]


    -

    [Ik ben morgen rond half 4/4uur weer hier :'D. En ik ga rond 11'en weg ;p.]

    Skylar
    Ik voelde zijn lippen tegen die van mij, en drukte teder, toch ook feller terug tegen die van hem. ‘‘Bed dan maar?’’ Gokte ik tegen zijn lippen aan. De douche leek me zo onhandig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*Feels bored* wil er iemand Prim toevallig tegenkomen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Sorry, Fayan heeft het druk en Saverio ligt nog steeds op het dak met Adylia. (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(wbw)]

    Saph
    Ik druk mezelf verlangend tegen hem aan, mijn handen beginnen af te dwalen. Mijn vingertoppen strelen verlangend over de huid van zijn rug, om te stoppen bij zijn broek. Mijn ademhaling versnelt, hoewel het nauwelijks merkbaar is met Fayan's dwingende lippen op de mijnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Rustig sta ik op, de wond op mijn buik doet nog steeds verschrikkelijk veel pijn.
    Rustig open ik de deur voor Prim.
    [Guys ik reageer iets slomer, ik moet schrijven aan mijn story]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)