• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Sorreh, sorreh 8D]

    Fayan - Stylist
    "Neehoor," fluister ik terug en ik wrijf heel licht, bijna onmerkbaar over de bobbel heen en weer.

    [Gooi hem om, lol. 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik grinnikte. ‘‘Een douche gaat 'm niet worden liefje.’’ Grinnikte ik, en wurmde me langs hem heen naar het bed, waar ik op neer plofte, en onder de dekens kroop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [hoorde net de kamerdeur. ben nog nooit zo snel naar boven gescrollt, LOL (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ I know, that makes it eeeepiiic (wbw)]

    Diayh
    Grijnzend por ik mijn tond tegen haar volle lippen, om hem vervolgens tegen die van haar te strelen. Eindelijk lijkt ze toetegevenm, want ik vind behoorlijk veel gretigheid terug in haar zoen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [hoorde net de kamerdeur. ben nog nooit zo snel naar boven gescrollt, LOL (cat)]


    LOL XD Arme jij


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Fijn, nu mocht hij dus met dat ding in vol ornaad naar haar toelopen. Hij haalde diep adem, ging de badkamer uit en sloeg de deken aan de kant. Hij was mooi niet van plan om niet naar haar te kunnen kijken.


    -

    Skylar
    Ik glimlach schaapachtig, en aai zacht over zijn onderbuik, plagend richting zijn erectie. ‘‘Knuffelbaar.’’ Grinnik ik plagend, en houd mijn hoofd wat schuin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxia
    Waarschijnlijk verraste het hem dat zij degene was die de kus ruwer maakte, waarna hun tongen verstrengeld leken in een gepassioneerde dans. Haar ogen waren ondertussen dichtgevallen, en ze drukte haar lichaam dichter tegen de zijne.


    -

    Saph
    Met moeite hou ik mijn ademhaling onder controlle. zo snel geef ik me niet gewonnen.Gebruikmakend van het feit dat ik sterker ben dan hem, schuif ik hem van me af. Zonder aarzelen ga ik vervolgens op zijn schoot zitten, een kleine grijns op mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 22:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Een kreun ontsnapte aan zijn lippen, en hij voelde zijn ademhaling weer onrustig worden. Hij sloeg één arm rond haar middel, en trok haar bovenop hem. 'Knuffelbaar,' herhaalde hij schamper.


    -

    Daiyh
    Damn, wist ik nog te denken. Ze kon behoorlijk goed zoenen. ik drukte haar goedgevormde lichaam tegen me aan, terwijl een van mijn handen zich in haar zachte lokken wisten te verstrengelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Over 40 posts een nieuw topic. Zullen we daar maar 16+ in de titel neerzetten? (cat)]


    -

    [Dit heeft gewoon niets meer met de Hongerspelen te maken, serieus (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Wat een aangename wending is dit," zeg ik zacht als ik plotseling onder lig met Saph op mijn schoot. Ik laat mijn handen over zijn dijbenen glijden en vraag me af waarom hij die broek eigenlijk nog aanheeft.
    Mijn vingers vinden zich een weg naar zijn knoop en maken hem prutsend los, meteen gevolgd door de rits.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ i think that would work... (cat)
    We made the hunger Games Sexy *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    ‘‘Hm-hm.’’ Glimlachte ik, en drukte mijn lippen zacht op die van hem. Ik voelde zijn erectie opnieuw eisend tegen me aandrukken. Met een klein grijnsje aaide ik zacht over zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.