• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nero Oriazo
    Hij schraapte nogmaals zijn keel, voelde het bloed naar zijn kaken stijgen. 'Ik zit, hier nog wel, even -' mompelde hij met een plotseling hese, schorre stem, struikelend over zijn eigen woorden.
    Hij liet zijn blik van haar gezicht naar haar borsten schieten. Daarna volgde hij haar arm en schoof nog een stukje naar achteren.
    Kut kut kut.


    -

    Chiara Cinxi
    Ze wist niet waarom ze het per se wilde vragen, maar het moest. 'Wat voor ideeën?' Haar stem klonk zachter, en ondanks dat ze haar rug nog steeds tegen de glazen liftmuur drukte, gleed er een uitdagende glans in haar ogen.


    -

    M`n zusjes laptop doet weer raar en hij staat op VS. `
    Wat moet ik doen Ik krijg geen haakjes en vraagteken

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd. 'We vinden wel een oplossing. Ik ga je helpen zolang ik dat kan. Je bent veel te lief om weg te gaan,' zeg ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@leave: wnr zijn elaine en kayleigh aan de beurt? 0.o]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CrispsPink schreef:
    M`n zusjes laptop doet weer raar en hij staat op VS. `
    Wat moet ik doen Ik krijg geen haakjes en vraagteken

    [control+shift :)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Nee maar, de ijskoningin begint zowaar wat te ontdooien, denk ik. Ik grijns, mijn lippen maar een paar milimeter van die van haar.
    'Doe eens een gok,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik lach spottend, een lach die ik niet ken van mezelf.
    "Zeg dat nog eens als ik jou ook aanval zoals ik bij Saph deed! Ik weet zeker dat hij nooit meer bij me in de buurt durft te komen en dat hij niet meer van me houdt..." mijn stem sterft weg. Maar Saph was beter af zonder mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Thnx]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hoe bedoel je?]

    Skyler
    Ik grinnik zacht, en plof expres naast hem neer op mijn bed. ‘‘Lukt het allemaal wel?’’ Vraag ik met een glimlachje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    In haar hoofd riep ze ondertussen alle scheldwoorden die ze maar kende. Onbewust spande haar benen zich aan: ze wist precies waar ze hem moest raken. 'Geen idee,' zei ze, en keek naar hem op. Hij was toch ruim een centimeter of tien langer dan zij, waardoor ze zich behoorlijk klein voelde.


    -

    [Ik ga ff een jongenstribuut voor D10 maken]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Tranen springen in mijn ogen. Dat is neit waar, denk ik. Maar ik kan gewoon geen woord uitbrengen. Ik kan alleen maar stilletjes alles over me heen laten komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Dood ga ik toch al,' zeg ik koppig. 'En Saph houdt echt nog wel van je. Jij hebt hem niet gezien toen we je kwijt waren. Jij bent zijn hele leven, Fayan. Probeer nou om jezelf te redden. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor Saph.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Orazio
    'Je bent gemeen,' snoof hij, en greep één van de kussens om die "onopvallend" voor zijn boxer te houden. Hij kon zijn blik niet van haar losmaken, of hij nou zou willen of niet. Nou, hij wilde het eigenlijk ook niet.
    Jezus, wat dacht je? Dat het je koud zou laten?


    -