• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    [Primrose heeft een crush op ..... maar daar PB ik je nog wel over]

    [Op James (nerd)]


    -

    [Oja zal ik een jongenstribuut voor District 10 maken?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus schreef:
    [Heb ik Felan btw gemist, of ben je sloom? =3]


    [Sloom, want ik wilde net aan z'n post beginnen in het oude topic toen ik bedacht dat die allang vol zou zijn als ik klaar was met mijn post, dus dat vond ik zonde. En toen begon mijn crush tegen me te praten op msn. :x *gaat nu snel post maken*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Op James (nerd)]




    [Nope]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    'Ik leid je gewoon af,' zeg ik kalm. 'Je herkende Saph toch niet? Dan ben ik dus degene die je aanvalt, en dan heb je wel even wat te doen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Jammiee :9~]

    Skylar
    Ik trek wat gespeeld arrogant mijn wenkbrauwen op en stap voet voor voet uit mijn broek, en knoop de knoopjes van mijn blouse los. Hij was verrast, en dat gaf mij macht, of zoiets.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    LWTomlinson schreef:
    [Wat heb ik gemist en waarom is James X Aithne weg?]


    [Ik dacht dat die elkaar niet leuk meer vonden... O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    @persoon die eht vroeg: De koppels lisjt word ge-update *O* Dus als die er op moet, moet je eht zeggen ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Wees zo nieuwsgierig als je wilt - je komt het niet te weten.' Ze zou het niet aan iemand vertellen die haar een miljoen gaf; het was te beschamend, te confronterend. Dus waarom zou hij wel mogen weten?


    -

    Fayan - Stylist
    "En dat is niet erg?" Mijn stem sloeg over van woede. "Jou mag ik wel aanvallen? En wat denk je, dat als jij dood bent ik weer rustig ga liggen?"
    Ik had hier geen zin in. Ik wilde niet dat Cassie mij beschermde, dat ze zo lief deed, want ze maakte het alleen maar moeilijk om niet naar Saph te rennen.
    En dus stond ik op en beende weg, naar buiten, naar boven, naar het dak. Misschien kon ik hier tot rust komen. In ieder geval deed de frisse wind mijn woede meteen weer verdwijnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Cassie zegt even doodleuk dat hij haar wel mag vermoorden. Voelt 'ie zich vast beter van.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Sloom, want ik wilde net aan z'n post beginnen in het oude topic toen ik bedacht dat die allang vol zou zijn als ik klaar was met mijn post, dus dat vond ik zonde. En toen begon mijn crush tegen me te praten op msn. :x *gaat nu snel post maken*]

    [Ik vergeef je, hoor. Crushes zijn belangrijk (wbw)]


    -

    Daiyh
    ik grijns en haal mijn schouders op.
    'Dan denk ik dat we hier nog lang blijven staan... Lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik loop achter hem aan, vastbesloten om hem niet alleen te laten. Hij heeft me nodig. 'Ik ging toch al dood,' zeg ik zachtjes. 'Over een paar dagen sturen ze ons de Arena in.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Mag Saph op eht dak zijn? *bored* (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.