• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Guys m'n zusje gaat logeren en ik mag achter haar laptop(Mijn oude is verkocht en nu heb ik er geen)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nero Oriazo
    Hij maakte de knoop en rits van zijn broek open, waarna hij hem van zijn benen schopte. Rustig plofte hij op het bed neer.


    -

    [Yep, stuur 'm ook naar boven].

    Fayan - Stylist
    Ik kijk over de rand naar beneden en zou willen dat dat idiote krachtveld er niet was. Dan had ik me laten neerstorten.
    "Maar jij kunt winnen. Winnen en dan ben je weer vrij. Jij valt je geliefden niet aan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    ‘‘En sinds wanneer douche je in je ondergoed?’’ Grinnikte ik sarcastisch, en liet mijn blouse op dezelfde stapel als mijn broek vallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Stilletjes loop ik de trappen op. De lift werkt niet, maar ik heb frisse lucht nodig. Zelf in de arena had ik me neit zo alleen gevoeld. Stilletjes doe ik de deuren open en loop het donkere dak op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik begin zachtjes te lachen. 'Ik ga niet winnen. Ik probeer het niet eens. Ik ga gewoon een scène schoppen, en hopen dat ze van mijn kleine zusje afblijven.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Ik dacht dat die elkaar niet leuk meer vonden... O:]

    [Dat is onderdeel van mijn gemene plannetje waar ik jullie eerder over heb vertelt(bloos)]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Felan
    De wereld leek er niet meer toe te doen nu ze hier in mijn armen lag. Hoeveel hijgerige vrouwelijke stalkers en suikerspinharige stylisten er ook binnen mochten komen, ze mochten allemaal dood vallen van mij. Voor het eerst sinds het begin van de Spelen voelde ik me wérkelijk goed, en leek de naderende dood iets minder ver weg.
    "En waar heb ik dit aan verdiend?" vroeg ik, glimlachend, mijn gezicht nog zo dicht bij het hare dat ik de warmte van haar af kon voelen stralen. De vroegere koelheid was compleet uit mijn stem verdwenen; in plaats daarvan klonk die merkwaardig hees, iets dat me zelden overkwam.

    [Ik ben sloooooooom, I know. Fuck you, real life. >_<']


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Doe dat." Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en trek bijna de haren uit mijn kop van frustratie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Oriazo
    'Ik wacht als een heer, aangezien jij meer uit hebt te trekken,' merkte hij op, en leunde rustig achterover. Ja, hij had een aardig uitzicht.


    -

    [Fayan ziet Saph trouwens niet omdat hij met zijn rug naar hem toestaat (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik ga naast hem staan. 'Je bent niet alleen,' mompel ik zachtjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ja, en Fayan snapt niet welke scène Cas gaat schoppen, ofwel?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    [Dat is onderdeel van mijn gemene plannetje waar ik jullie eerder over heb vertelt(bloos)]


    [*Heeft dat ook gemist* I'm such a fail... D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Nope. Fayan snapt er niks van :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik beet net zo lang en hard op mijn lip tot ik bloed proefde. Ik wilde hier weg, ik wilde hier zo graag weg!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen