• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Fayan, lieverd, we hebben publiek. (wbw)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik kruip bovenop of Saph, daalde met mijn mond af naar zijn nek en hals en streelde met mijn handen over zijn prachtige borst en buik, hoewel ik ver uit de buurt bleef van de wond.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ hihi [a] ]

Skylar
    Ik pruil een beetje, en sla dan toch mijn armen om zijn nek. ‘‘Je ziet er zo knuffelbaar uit.’’ Grinnik ik zacht, en houd mijn hoofd wat schuin. Er zat een enorm gevaarte tussen ons in, dus was er nog wel enkele ruimte tussen ons in. Die ik natuurlijk zo zou overbruggen.

[Sorry, die moest gewoon :'D]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Chiara Cinxia
    Haar lichaam verstijfde onder zijn aanraking, haar hart begon onrustig tegen haar borstkas te bonzen. Haar zachtgroene ogen explodeerden bijna van emotie's. Van angst, woede, verdriet. En heel in de verte kon hij misschien dat kleine stipje oplichtende verlangen zien.
    'Blijf van me af.' Haar stem klonk krachtiger dan ze zich voelde.

-

[Twee koppeltjes gaan helemaal los, in de lift vind een halve verkrachting plaats en mijn tribuut loopt natuurlijk saai door het Trainingscentrum. Noujaa... *F5*]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Primrose
    Ik loop weer naar de lift en druk op '1'. Als ik op verdieping 1 ben, loop ik naar de kamer van Aithne en klop op de deur.
    "Ik ben het Prim." Zeg ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

["Er zat een enorm gevaarte tussen ons in"
    Whaha =3 Nero is vereerd]

Nero Oriazo
    'Je pest me,' mompelde hij. Ze sloeg haar armen om zijn nek, elke aanraking leek gevoeliger. Als versteend bleef hij staan, dwong zichzelf te blijven staan.

-

Fae schreef:
    [Twee koppeltjes gaan helemaal los, in de lift vind een halve verkrachting plaats en mijn tribuut loopt natuurlijk saai door het Trainingscentrum. Noujaa... *F5*]

[Whaha :'D]

-

CrispsPink schreef:
    Primrose
    Ik loop weer naar de lift en druk op '1'. Als ik op verdieping 1 ben, loop ik naar de kamer van Aithne en klop op de deur.
    "Ik ben het Prim." Zeg ik

[Pas op, iedereen hier is druk bezig met dirty stuff (cat)]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Verlangen barst in me los, en ik kan alleen maar Fayan dichter tegen me aantrekken. Zijn heerlijke aanraking laat tintelingen achter op mijn huid. En neit alleen op de plekken waar hij me aanraakt.
    Ik begin kussjes langz zijn kaak te zetten, en voel mijn eigen ademhaling verranderen, sneller worden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Twaalf zijn heeft ook zijn nadelen. Zoals, ik noem maar wat, ouders die me om half elf naar bed sturen.]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan schreef:
    (...)

[Pas op, iedereen hier is druk bezig met dirty stuff (cat)]

[Bedankt voor de waarschuwing]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[*leest geïnteresseerd mee en wacht ongeduldig op posts van Leave en Maeleena*]

-

Daiyh
    'Dat wil je niet,' fluister ik in haar oor. Mijn hand streeld haar zachte wang terwijl ik haar blik vasthoud. 'Geef het maar toe, lieverd.'

[Skylar; Hihi, your welcome]

Skylar
    Ik grinnik. ‘‘Moet ik maar stoppen je te pesten dan?’’ Glimlach ik, en strijk zacht door zijn natte haren. Met een stap stond ik tegen hem aan, en voelde ik zijn erectie bijna eisend tegen mijn onderbuik drukken, aangezien hij een stuk groter was dan ik.

Feel the fire, but do not succumb to it.