• De zomertijd eindigt op zondag 30 oktober om 3:00 uur. De klok gaat dan 1 uur achteruit.

    Meestal vergeet ik dan al mijn klokken aan te passen. D:

    Maar het betekend wel dat je een uur langer in bed mag blijven liggen! *O*

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 14:09 ]

    Mijn klok staat toch stil LOL


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vergeet het ook altijd. Alleen zetten mijn ouders de klokken achteruit, dus ik hoef het niet te vergeten (A)


    Being happy is a choice ~

    TheBoys schreef:
    Mijn klok staat toch stil LOL

    Lol, da's niet echt handig. :')

    Één uur langer uit! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HeartFlower schreef:
    Ik vergeet het ook altijd. Alleen zetten mijn ouders de klokken achteruit, dus ik hoef het niet te vergeten (A)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    HeartFlower schreef:
    Ik vergeet het ook altijd. Alleen zetten mijn ouders de klokken achteruit, dus ik hoef het niet te vergeten (A)

    Nja, mijn ouders doen de meesten ook wel. Maar ik heb ook wel klokken en dergelijke op m'n kamer. En die vergeet ik dan wel weer en als ik dan 's ochtends wakker word, denk ik dat ik me heb verslapen. En dan ga ik helemaal haasten en zo. :'D

    Goed dat je het zegt! Anders zou ik een uur te vroeg in het ziekenhuis staan :P
    Haha, heb het meteen opgeschreven in m'n agenda:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn mobiel doet dat automatisch & mijn mobiel is ook mijn wekker :'D

    De klokken in ons huis gaan automatisch één uur terug. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hou van de wintertijd verandering. Slapen ftw 8D
    Em alle klokken bij ons in huis, maken verbinding met de satelliet, dus die gaan automatisch mee met tijdsveranderingen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Nja, mijn ouders doen de meesten ook wel. Maar ik heb ook wel klokken en dergelijke op m'n kamer. En die vergeet ik dan wel weer en als ik dan 's ochtends wakker word, denk ik dat ik me heb verslapen. En dan ga ik helemaal haasten en zo. :'D


    Slimm :P


    Being happy is a choice ~