• Ja, omdat we met z'n alle een herfstdipje lijken te hebben, is hier nu een topic waarin alleen positieve reacties zijn toegestaan.

    Dus vertel hier leuke dingen die je meegemaakt hebt op Quizlet,
    over vriendschappen die hier ontstaan zijn, of een bedankje voor iemand die jou laatst geholpen heeft hier (flower), etc.

    - Krull en Nynk.

    Ook al zit het soms tegen...je kan alles kwijt op Q. Het is een hele fijne site. En ik heb hier hele leuke mensen ontmoet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Basecca schreef:
    (...)

    Aahw, schatjepopje toch, ik hou ook van jou xD

    Argh kan je me niet gewoon voor één keertje gewoon Chris noemen. :'c


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basecca schreef:
    En Winterfell, omdat ik op het forum bij haar posts echt ALTIJD denk: 'waarom kwam ik daar zelf niet op?! Domme, domme ik!'

    Ahah, ik vind jou zo grappig :Y) Srsly. Vooral als je je gedraagt als een beginnend dementerende D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iedereen in de de hongerspelen RPG is gezellig^^
    en... i love my hair ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ahah, ik vind jou zo grappig :Y) Srsly. Vooral als je je gedraagt als een beginnend dementerende D:


    Hè, hoe bedoel je? Daar weet ik niks van!

    Het klopt wel, ik haal usernames en namen van mensen door elkaar ALLES door elkaar, daarom probeer ik bijnamen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil Amber, Anne, Elena, Lynn, Malissa, Nikki en Reina bedanken omdat ze gewoon geweldig zijn en ik zonder het El Clásico hier sowieso niets te zoeken had. (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Baskuh schreef:
    (...)
    Argh kan je me niet gewoon voor één keertje gewoon Chris noemen. :'c


    Sorry hoor, ik probeer onze relatie JA, TWINCEST! JEEH! een beetje in stand te houden door koosnaampjes voor je te verzinnen. Dan vergeet ik ook niet wie je bent! @ Winterfell: ik zit in een vroeg stadium van Alzheimer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ondanks de soms negatieve reacties, denk ik dat wij als users op Q toch best wel hecht zijn (nerd) Groepjes heb je natuurlijk altijd, maar zodra er iets negatiefs wordt gezegd over Q, dan gaan de meesten er wel op af :Y) Ik ben echt blij met de geweldige mensen die ik hier heb ontmoet! En ik beschouw ze dan ook echt als vrienden. Daarbij kan je hier soms lekker onzinnig lullen, waarbij ik soms ook te off-topic ga, maar ach, ik ben ook maar 'n mens (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word vrolijk van al deze positieve reacties!

    De mensen van het X-men Fan topic, de hunger games RPG en de bronys omdat ze allemaal geweldig zijn.*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Winterfell schreef:
    (...)
    En met Sevda 8) Ondanks het voorval met de boter (cat)

    Dankje, en ik houd nog héél veel van je hoor, Nynkje. Ondanks dat je - je excusses niet hebt aangeboden wegens het kwijtraken van onze trouwring :Y)


    Let it come and let it be

    Basecca schreef:
    (...)

    Sorry hoor, ik probeer onze relatie JA, TWINCEST! JEEH! een beetje in stand te houden door koosnaampjes voor je te verzinnen. Dan vergeet ik ook niet wie je bent! @ Winterfell: ik zit in een vroeg stadium van Alzheimer.

    Och, jeetje D: Zullen we reminisceren? Je raakt al helemaal gedesoriënteerd, zie ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik houd van Ilona, en Anouk, en Vero. Die ik hier heb leren kennen en die ik altijd met veel plezier virtueel wil doodknuffelen. En ik houd van mensen die spontaan superlieve reacties neerzetten onder welk hoofdstuk dan ook. want dat is zo opbeurend. <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb gewoon vakantie en over 3 dagen kan ik mijn vre-se-lijke username weer veranderen :'D

    Winterfell schreef:
    (...)
    Och, jeetje D: Zullen we reminisceren? Je raakt al helemaal gedesoriënteerd, zie ik.


    Jahoor Pri-
    WAT MOET JIJ IN MIJN HUIS?

    Dat is een quote van mijn oma. Ze denkt dat ik haar dochter ben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!