• Ja, omdat we met z'n alle een herfstdipje lijken te hebben, is hier nu een topic waarin alleen positieve reacties zijn toegestaan.

    Dus vertel hier leuke dingen die je meegemaakt hebt op Quizlet,
    over vriendschappen die hier ontstaan zijn, of een bedankje voor iemand die jou laatst geholpen heeft hier (flower), etc.

    - Krull en Nynk.

    Wait eigenlijk wil ik heel Q bedanken omdat we een grote familie zijn bij wie altijd naar je problemen willen luisteren, goed advies geven en je altijd laten lachen als je een rot dag hebt. (bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Basecca schreef:
    (...)

    Jahoor Pri-
    WAT MOET JIJ IN MIJN HUIS?

    Dat is een quote van mijn oma. Ze denkt dat ik haar dochter ben.

    Mijn oma denkt soms dat ik mijn moeder ben (no_chears) Da's zo ongemakkelijk. Okay, laten we dit gesprek ergens anders voortzetten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basecca schreef:
    (...)

    Sorry hoor, ik probeer onze relatie JA, TWINCEST! JEEH! een beetje in stand te houden door koosnaampjes voor je te verzinnen. Dan vergeet ik ook niet wie je bent! @ Winterfell: ik zit in een vroeg stadium van Alzheimer.

    Er rijmt niks op Rebecca joh! :'c Rebecca.. bestekla. x'] En ik vind Chrissie-Tijger dan nog het leukste. 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    LWTomlinson schreef:
    De mensen van het X-men Fan topic, de hunger games RPG en de bronys omdat ze allemaal geweldig zijn.*O*

    Dat ben ik*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Er rijmt niks op Rebecca joh! :'c Rebecca.. bestekla. x'] En ik vind Chrissie-Tijger dan nog het leukste. 8D


    Mijn Familie heeft de vreemde neiging om me Hermione te noemen... En dat doen ze allemaal, mijn vader heeft ze verteld dat ik het goed doe op school en dat ik zo dol ben op Harry Potter... MAG JIJ NIET NEE. Oké dan... GEEN PRUILLIPJE TREKKEN JIJ!

    OT: CrispsPink is een heel lief meisje, StJimmy is echt iemand met wie ik graag praat over muziek, xLaughing is heel leuk om mee te RPG'en (evenals de rest daar, mensen, jullie zijn top!) en al die andere lieve mensen die ik nu straal vergeet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fayan schreef:
    Ik vind alle mensen van de Hongerspelen RPG echt ontzettend gezellig, you gotta love them *O*

    LWTomlinson schreef:
    De mensen van de hunger games RPG omdat ze allemaal geweldig zijn.*O*

    Aguamenti schreef:
    Iedereen in de de hongerspelen RPG is gezellig^^

    Het moge duidelijk zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:42 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Winterfell schreef:
    Sowieso vind ik het heel erg fijn dat ik goed kan opschieten met alle mods :'D EN DE GEHELE CREW.

    Ja, daar ben ik ook heel erg blij mee!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alleen positieve reacties he ^^ Negatieve offtopic reacties zijn ook niet welkom hier x)

    Dat ik toen ik me verveelde weer eens op quizlet rond hing en profielen af ging lezen en toen Captain tegen kwam :9~.

    En de jaren/maanden daarvoor waarin ik andere lieve vrienden heb leren kennen.

    Krullie schreef:
    Alleen positieve reacties he ^^ Negatieve offtopic reacties zijn ook niet welkom hier x)


    Jahoor, Emma. Anders roepen we de hulp van de vriendschaps-pony's wel in, hahaha.

    @ Jou: Ik ben nog steeds jaloers op jouw haren, echt, supermooi.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Jahoor, Emma. Anders roepen we de hulp van de vriendschaps-pony's wel in, hahaha.

    @ Jou: Ik ben nog steeds jaloers op jouw haren, echt, supermooi.

    Ahhw, Dankjewel (flower)

    Ik heb vakantie!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Door Q ken ik Ellen. En daar ben ik blij mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Winterfell schreef:
    Sowieso vind ik het heel erg fijn dat ik goed kan opschieten met alle mods :'D EN DE GEHELE CREW.

    En alle users ook uiteraard... D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    En alle users ook uiteraard... D:

    Heu, ik heb een pagina verder nog wat gezegd, ja (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'