• Ja, omdat we met z'n alle een herfstdipje lijken te hebben, is hier nu een topic waarin alleen positieve reacties zijn toegestaan.

    Dus vertel hier leuke dingen die je meegemaakt hebt op Quizlet,
    over vriendschappen die hier ontstaan zijn, of een bedankje voor iemand die jou laatst geholpen heeft hier (flower), etc.

    - Krull en Nynk.

    Ik ben blij met mijn cijfer voor Duits *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil Assassin bedanken. Voor alles wat ze vandaag voor me gedaan heeft, wat ze voor in al die tijd dat ik haar ken voor me gedaan heeft en dat ze voor mij alles overheeft. Wat het ook is.
    Dankjewel, vanuit het diepst van mijn hart (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay, nog maar twee weken keihard blokken!

    Aight, cut the sarcasm, ben best blij met m'n 7 voor Flash. Hoewel ik gehoopt had dat 't een 8 was :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil de crew bedanken voor het feit dat ik nu een van hen ben.
    Ik wil de trouwe lezers van mijn verhalen, die ondanks mijn regelmatige en weinige posten toch abo blijven, ook ontzettend bedanken.
    En ik wil Quizlet zelf bedanken dat het mij een leven gegeven heeft, en dat ik met en dankzij deze site hele mooie momenten heb mogen meemaken. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb nu heel veel behoefte aan zo'n topic. (:

    Ik vind het geweldig dat ik nu crewlid ben en nog meer onderdeel mag zijn bij de site die ik harder nodig heb dan google, youtube en wikipedia samen. This is my life. 8D
    Mensen hebben mijn quiz spontaan kudo's gegeven en nu sta ik in de top-5. (:
    Ik ben blij dat mijn Duits-presentatie erop zit en dat ik dat moeilijke hoofdstuk van biologie niet hoef te leren, hoewel dat niets met Q. te maken heeft.

    En ik vind het leuk om te lezen dat andere mensen blij zijn. :Y)


    Felix

    C18 schreef:
    Yay, nog maar twee weken keihard blokken!

    Aight, cut the sarcasm, ben best blij met m'n 7 voor Flash. Hoewel ik gehoopt had dat 't een 8 was :']

    Die laatste zin hoort hier niet thuiis.

    Anyway, ik voel me goeeeed.

    Ik had het nooit verwacht toen ik me hier aanmeldde. Maar ik heb hier een paar geweldige mensen leren kennen en zelfs al gemeet. En na 4 jaar vind ik het nog steeds leuk hier want ik kom elke dag braaf weer terug (bloos) Dus bedankt Quizlet (of eigenlijk Rutger natuurlijk) voor de leuke tijden en leuke mensen hier! *O*


    -

    Zonder q kende ik Ellen/Vanity niet. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Krullie schreef:
    Wat vinden we q toch allemaal leuk *O*

    How can you actually dislike Q ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.