• because of them i met you, that's the best thing that ever happened.
    I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:38 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Smakelijk. ((:


    every little thing is gonna be alright.

    iHoran schreef:
    (...)ik vind dat echt kut voor jou he, jij wilt dat al keilang, jouw broertje zit nog niet lang op dat wielren ding en hij krijgt zijn zin om naar die wedstrijd te gaan, of je zegt ja er komen nog meer wedstrijden en jullie hadden al gezegt dat we er een keer heen zouden gaan.

    Dat heb ik dus ook zo ongeveer gezegd, maar die wedstrijd is dus een week lang en die is er maar 1 keer per jaar, want normale wedstrijden zijn gewoon 1 dag, want die moest ik bijna elk weekend kijken. maar ze hebben nu gezegt dat we dan niet het jaar daarop, maar het jaar daarom (wow, dat is 2014 al xd) misschien wel gaan, omdat ze dan eindelijk van mijn gezeur af zijn O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OMIJNGOD ESTHER DIE SA <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eet smakelijk Esther <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    EN ESTHER HIJ IS WEL GEWELDIG OMIJNGOD ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ESTHER, EET SMAKELIJK.
    en die SA is super cool (:


    Some things are changing too much.

    HAHAHHAHA WAT BESTAAN ER MONGOLEN OP DEZE WERLED, HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    HAHAHHAHA WAT BESTAAN ER MONGOLEN OP DEZE WERLED, HAHAHA

    hoe bedoel je?


    Some things are changing too much.

    Zaynette schreef:
    HAHAHHAHA WAT BESTAAN ER MONGOLEN OP DEZE WERLED, HAHAHA
    HAHAH WAT IS ER? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oke, ik zal het vertellen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik ben eten x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik was bij Rose, een vriendin van mij en er komt een nieuwe buurman naast haar wonen. Maar wij moest van die man iets uit een busje halen, dus wij lopen naar dat busje, staat daar een mongool, echt met zo'n raar hoofd en zo. En hij was dat busje aan het schoonmaken? Like wtf? Maar ik zo: mogen wij er even langs? Hij: nee. Ik: maar wij moeten iets uit dat busje halen. Hij: wacht maar tot ik klaar ben. Rose: nou maak aan
    En dan die man ineens: Ha! Denk je dat ik gek ben?! En toen begon hij met zijn wijsvinger op zijn voorhoofd te tikken?
    Echt zoooo vreemd, HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    eetsmakelijk Robin <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    EETSMAKELIJK ROBIN <33


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    ik ben eten x
    Eetse! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John