Owkee voor de mensen die nog willen weten wat er is, je hoeft het niet te lezen hoor en Robin weet het al.
Maar ik zeur dus echt al mijn hele leven om naar Italië te gaan, en nu hebben mijn ouders zo ongeveer 2 jaar geleden al belooft dat we daar volgend jaar naar toe zouden gaan, nou eerst zouden we vorig jaar gaan, maar omdat mijn broertje graag naar Noorwegen wilde zijn we daar naartoe gegaan, dit jaar zijn we dus niet op vakantie geweest omdat mijn vader maar een keer in de 2 of 3 jaar 2 of 3 weken vrij kan krijgen in de zomervakantie, maar nu wilde mijn broertje ineens in de zomervakantie naar Assen omdat daar en of andere wielrenwedstrijd is, terwijl hij nog echt maar 1,5 maand fietst ofzo en vandaag ineens op dat idee is gekomen omdat vandaag zijn laatste training was. Maar nu gaan we dus volgend jaar naar Assen toe en gaan we niet meer naar Italië.
Waarschijnlijk stel ik me nu ook gewoon aan hoor, om over zo iets kleins boos te worden, maar het is gewoon altijd zo dat als ze iets beloven en mijn broertje wil dus iets, dat het ineens niet meer mag en hij zijn zin krijgt.
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!