• because of them i met you, that's the best thing that ever happened.
    I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:38 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haai lieffies ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    gosh, ik ga nu dus dingen hopen en dat moetik niet doen haha
    ik moet gewoon kijken hoe het loopt

    OWJA kan zijn datik zondag een beetje dood ben.
    Want ik ga zaterdag nog uit ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK WORD ZONDAG JUIST SUPER HYPER SOWIESO. ik was al hyper met alleen Lieke en Joella op die zondag bij mij thuis, en op het station ga ik naar Lianne roepen; HE KAST. dus dan ben ik al zo hyper als wat denk ik.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:24 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het kan zijn dat ik zondag een beetje druk ben, want ik heb dan weer weekend (:


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    IK WORD ZONDAG JUIST SUPER HYPER SOWIESO. ik was al hyper met alleen Lieke en Joella op die zondag bij mij thuis, en op het station ga ik naar Lianne roepen; HE KAST. dus dan ben ik al zo hyper als wat denk ik.

    HAHAHAHA
    dit wordt echt te melig.
    maar hoe laat spreken we nou af..?


    Some things are changing too much.

    AHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHA
    iemand die mijn pa kent is speciaal voor Manchester United - Manchester City naar die wedstrijd gegaan in Engeland want die is supergroot fan, en vorige week is hij niet meer naar het cafe gekomen omdat ze gelijk hadden gespeeld tegen Liverpool, dus die wordt nu echt gek hahahahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    HAHAHAHA
    dit wordt echt te melig.
    maar hoe laat spreken we nou af..?
    ik heb gekeken en die trein die wij hebben en waar jij ook mee komt, komt om 11:19 op centraal station en marrit kon er 11:40 zijn als ze mag(:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:28 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    AHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHA
    iemand die mijn pa kent is speciaal voor Manchester United - Manchester City naar die wedstrijd gegaan in Engeland want die is supergroot fan, en vorige week is hij niet meer naar het cafe gekomen omdat ze gelijk hadden gespeeld tegen Liverpool, dus die wordt nu echt gek hahahahaha


    ik wou met hem mee, alleen dan om harry te zien ;o


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik had net trouwens grote faal, ik typte;
    ik was al hyper met Joella en Lieke op die zondag bij mij kast ipv bij mij thuis.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    hihi iemand op Q gevonden die vrijdag ook naar Walibi gaat.


    O.o
    Ik ga donderdag naar Walibi!!


    every little thing is gonna be alright.

    Owkee voor de mensen die nog willen weten wat er is, je hoeft het niet te lezen hoor en Robin weet het al.

    Maar ik zeur dus echt al mijn hele leven om naar Italië te gaan, en nu hebben mijn ouders zo ongeveer 2 jaar geleden al belooft dat we daar volgend jaar naar toe zouden gaan, nou eerst zouden we vorig jaar gaan, maar omdat mijn broertje graag naar Noorwegen wilde zijn we daar naartoe gegaan, dit jaar zijn we dus niet op vakantie geweest omdat mijn vader maar een keer in de 2 of 3 jaar 2 of 3 weken vrij kan krijgen in de zomervakantie, maar nu wilde mijn broertje ineens in de zomervakantie naar Assen omdat daar en of andere wielrenwedstrijd is, terwijl hij nog echt maar 1,5 maand fietst ofzo en vandaag ineens op dat idee is gekomen omdat vandaag zijn laatste training was. Maar nu gaan we dus volgend jaar naar Assen toe en gaan we niet meer naar Italië.
    Waarschijnlijk stel ik me nu ook gewoon aan hoor, om over zo iets kleins boos te worden, maar het is gewoon altijd zo dat als ze iets beloven en mijn broertje wil dus iets, dat het ineens niet meer mag en hij zijn zin krijgt.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)ik heb gekeken en die trein die wij hebben en waar jij ook mee komt, komt om 11:19 op centraal station en marrit kon er 11:40 zijn als ze mag(:

    Oh oke, bij mij staat 11:13, maar ach.
    IS GOED (:


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    ik had net trouwens grote faal, ik typte;
    ik was al hyper met Joella en Lieke op die zondag bij mij kast ipv bij mij thuis.

    Whahahahaha
    dit gaat echt goed komen.


    Some things are changing too much.

    ROBIN, owkee beetje late reactie xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Owkee voor de mensen die nog willen weten wat er is, je hoeft het niet te lezen hoor en Robin weet het al.

    Maar ik zeur dus echt al mijn hele leven om naar Italië te gaan, en nu hebben mijn ouders zo ongeveer 2 jaar geleden al belooft dat we daar volgend jaar naar toe zouden gaan, nou eerst zouden we vorig jaar gaan, maar omdat mijn broertje graag naar Noorwegen wilde zijn we daar naartoe gegaan, dit jaar zijn we dus niet op vakantie geweest omdat mijn vader maar een keer in de 2 of 3 jaar 2 of 3 weken vrij kan krijgen in de zomervakantie, maar nu wilde mijn broertje ineens in de zomervakantie naar Assen omdat daar en of andere wielrenwedstrijd is, terwijl hij nog echt maar 1,5 maand fietst ofzo en vandaag ineens op dat idee is gekomen omdat vandaag zijn laatste training was. Maar nu gaan we dus volgend jaar naar Assen toe en gaan we niet meer naar Italië.
    Waarschijnlijk stel ik me nu ook gewoon aan hoor, om over zo iets kleins boos te worden, maar het is gewoon altijd zo dat als ze iets beloven en mijn broertje wil dus iets, dat het ineens niet meer mag en hij zijn zin krijgt.

    Weet je, ik heb hetzelfde met mijn zusje.
    altijd gaan we alles doen wat zij wilt, en als ik iets bedenk is het fout.
    het was al een wonder dat ik mocht kiezen waar wij afgelopen jaar naartoe gingen, hier in nederland.
    je weet dat je alles kwijt kan he!


    Some things are changing too much.