• because of them i met you, that's the best thing that ever happened.
    I LOVE YOU <3

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:38 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

NiallsNandos schreef:
    Owkee voor de mensen die nog willen weten wat er is, je hoeft het niet te lezen hoor en Robin weet het al.

Maar ik zeur dus echt al mijn hele leven om naar Italië te gaan, en nu hebben mijn ouders zo ongeveer 2 jaar geleden al belooft dat we daar volgend jaar naar toe zouden gaan, nou eerst zouden we vorig jaar gaan, maar omdat mijn broertje graag naar Noorwegen wilde zijn we daar naartoe gegaan, dit jaar zijn we dus niet op vakantie geweest omdat mijn vader maar een keer in de 2 of 3 jaar 2 of 3 weken vrij kan krijgen in de zomervakantie, maar nu wilde mijn broertje ineens in de zomervakantie naar Assen omdat daar en of andere wielrenwedstrijd is, terwijl hij nog echt maar 1,5 maand fietst ofzo en vandaag ineens op dat idee is gekomen omdat vandaag zijn laatste training was. Maar nu gaan we dus volgend jaar naar Assen toe en gaan we niet meer naar Italië.
    Waarschijnlijk stel ik me nu ook gewoon aan hoor, om over zo iets kleins boos te worden, maar het is gewoon altijd zo dat als ze iets beloven en mijn broertje wil dus iets, dat het ineens niet meer mag en hij zijn zin krijgt.
    oke dat is echt genaaid joh, ik zou echt even daarover praten ;o

xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Weet je, ik heb hetzelfde met mijn zusje.
    altijd gaan we alles doen wat zij wilt, en als ik iets bedenk is het fout.
    het was al een wonder dat ik mocht kiezen waar wij afgelopen jaar naartoe gingen, hier in nederland.
    je weet dat je alles kwijt kan he!

Ja ik weet het <3333
    Dankjewel schat (:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja ik weet het <3333
    Dankjewel schat (:

Het is al goed lieverd <33

Some things are changing too much.

iHoran schreef:
    (...)HEB JE HEM OP HYVES?(:

ja het is die anco, daar was jij toen ook bij maar ik weet niet of je dat nog weet hahaxd
    alleen hij lijkt totaal niet op zijn pf foto

It's like I'm finally awake - One Direction.

LOOK AT ME NOW, LOOK AT ME NOW. haha die moest even ;$

Houis schreef:
    (...)

ja het is die anco, daar was jij toen ook bij maar ik weet niet of je dat nog weet hahaxd
    alleen hij lijkt totaal niet op zijn pf foto
    whatthefuck, wanneer? xd

iHoran schreef:
    (...)oke dat is echt genaaid joh, ik zou echt even daarover praten ;o

Ja dat heb ik dus gedaan en toen waren ze echt zo van,
    Ja je broertje wil er echt heel graag naartoe en hij verdient het wel om een keer zijn zin te krijgen en jij moet niet zo zeuren want anders gaan we wel nog een weekendje naar Frankrijk toe en dan heb jij toch je zin. En nu heb ik echt zoiets van wtf, ik wil helemaal niet naar Frankrijk toe, want ik ben er al meer dan 30x geweest (ik ben half frans en heb familie in frankrijkt) en ik ben er in Februari al geweest en in April met school nog een keer O.o

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

pfff, ik heb honger xd

It's like I'm finally awake - One Direction.

Houis schreef:
    pfff, ik heb honger xd

Ik ook (:

NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja je broertje wil er echt heel graag naartoe en hij verdient het wel om een keer zijn zin te krijgen en jij moet niet zo zeuren want anders gaan we wel nog een weekendje naar Frankrijk toe en dan heb jij toch je zin. En nu heb ik echt zoiets van wtf, ik wil helemaal niet naar Frankrijk toe, want ik ben er al meer dan 30x geweest (ik ben half frans en heb familie in frankrijkt) en ik ben er in Februari al geweest en in April met school nog een keer O.o

N Frankrijk is niet hetzelfde als italië
    Ik vind dat je het vollste recht hebt om boos te worden

every little thing is gonna be alright.

Zal ik maar nog even een hoofdstukje schrijven..? (:

Some things are changing too much.

NiallsNandos schreef:
    (...)
    ik vind dat echt kut voor jou he, jij wilt dat al keilang, jouw broertje zit nog niet lang op dat wielren ding en hij krijgt zijn zin om naar die wedstrijd te gaan, of je zegt ja er komen nog meer wedstrijden en jullie hadden al gezegt dat we er een keer heen zouden gaan.

ik ga zo lekkere frietjes eten (:

Sanne hij is klaar en niet zo geweldig, sorry ):
    en nu ga ik eten,
    Byee <333

AAAAAAAAAAAH SA VAN ESTHER LEZEN <3