• Onze schoolkrant kwam vandaag uit. Daarin had ik dit verhaal gestopt. Ik had zoiets dat speelt toch best wel tienerzwangerschappen. kom ik vandaag op school eerste 3 uur niets aan de hand. krijg ik opeens de opmerking naar mijn hoofd geslingerd 'Ben je zwanger?' ik zei nee en negeerde het verder. maar toen kwam iedereen en vooral 1 joch zei dat de hele tijd en was dat ook aan het door vertellen en alles. en op een gegeven moment knapte er iets bij mij want ik ben al vanaf groep 3 gepest en toen moest ik huilen. leraar mij even de klas even uitgestuurd en ik kwam later terug wilde ze hun excuses niet eens aanbieden. en nu gaat dus de hele school rond dat ik zwanger ben puur omdat ik het verhaal vanuit een ik-perspectief heb geschreven. Nu heb ik het gevoel alsof ik dat nooit meer wil doen :'(
    Sorry maar dit moest er even uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    That sucks..
    En dadt is precies de reden waarom ik niet in de schoolkrant zou willen staan..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wtf, snappen die mensen niet dat je ook over andere mensen kunt schrijven dan over jezelf?
    Ik zou echt boos worden gewoon ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon zei:
    Wtf, snappen die mensen niet dat je ook over andere mensen kunt schrijven dan over jezelf?
    Ik zou echt boos worden gewoon ._.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Wat een kutmensen. Serieus, je moet je er niets van aantrekken! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Omg, wat zijn jongens (en soms ook meisjes) toch kinderachtig. Jeez, wat een stelletje kleuters! Ik weet hoe je je voelt, maar als je dan ook nog niet eens weg mag van de leraar krijg ik het al helemaal.
    Sterkte (flower)
    Als je ergens over wil praten, kun je altijd bij mij komen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    en dat joch is 18 ik bedoel kom op ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die mensen.. Gosh. Sommige mensen zijn echt dom. Klinkt misschien onwijs arrogant, maar op dit moment vind ik het gewoon zo.
    Als je uit een ik-perspectief schrijft hoeft het helemaal niet over jezelf te gaan. ><
    Ik vind dit echt rot voor je, laten we hopen dat ze er gauw mee stoppen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    zeer laag gevallen.


    Some angels have no wings.

    Die mensen zijn echt niet goed in hun hoofd.
    Als je iets schrijft in de ik-vorm, hoeft het niet over jezelf te gaan.
    Alleen hun snappen dat niet.
    Ik hoop dat ze snel stoppen.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Dat is echt gemeen. Maar trek je er alsjeblieft niks van aan. Gewoon boven die mensen staan, en over een paar maanden bewijs je hun het tegendeel wanneer je buik niet dikker is geworden, hahah.
    Maar! Dat ze opmerkingen maken over je verhaal betekend wel dat ze het gelezen hebben, en het niet zomaar vergeten zijn. Dat moet dan toch positief zijn?


    it's so empty living behind these castle walls

    Wauw.. dat is gewoon echt ontzettend.. dom van die mensen. Doordat je over iets schrijft, betekent dat niet gelijk dat je ook iets heb meegemaakt. Die mensen zijn gewoon dom. Geloof me, niets van aantrekken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw.. dat is gewoon echt ontzettend.. dom van die mensen. Doordat je over iets schrijft, betekent dat niet gelijk dat je ook iets heb meegemaakt. Die mensen zijn gewoon dom. Geloof me, niets van aantrekken.

    Amante schreef:
    Wat een kutmensen. Serieus, je moet je er niets van aantrekken! (:


    Stop wishing, Start doing..

    Amante schreef:
    Wat een kutmensen. Serieus, je moet je er niets van aantrekken! (:


    we are radio hysteria

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw.. dat is gewoon echt ontzettend.. dom van die mensen. Doordat je over iets schrijft, betekent dat niet gelijk dat je ook iets heb meegemaakt. Die mensen zijn gewoon dom. Geloof me, niets van aantrekken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.