• Zo ja, volgen jullie dat via de top 5, The Spotlight, of iets anders?
    Zo nee, wat doen jullie dan op Q:D

Ben gwn benieuwd. xD

I will be.

RainbowDash schreef:
    (...)

Wtf xD Hoe kom je erbij dat ik jouw verhalen lees? Ik bedoel natuurlijk Applejack :Y)

Ik hou niet van lezen op internet, en de laatste tijd hou ik sowieso niet meer zoveel van lezen, maar zij schrijft goed en ik wil meestal ook weten wat mijn vrienden allemaal brouwen :D

Niet, gewoon humor heet dat. :Y)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Niet meer. Ben niet echt een lezer.
    Geen idee wat ik hier nu eigenlijk nog doe... to be honest vind ik het forum ook niet veel meer aan omdat mensen hier soms helemaal de grond in geboord worden als ze een klein foutje maken (bijv. spelfout (daar irriteer ik me dan stiekem wel aan, maar niemand is perfect etc. etc.)), andere interesses hebben dan de mainstream hier of gewoon wat jonger zijn dan de rest.
    Dus ja, voor een paar mensen ben ik hier nog denk ik (:

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Doncaster schreef:
    Ik lees heel veel stories, schrijf stories en hang rond op het forum (:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Hel schreef:
    (...)

En bedankt he (no_chears)

Ik lees eigenlijk vrij weinig op Q, en zit met een mega writersblock dus schrijf nog minder :/
    Ik volg momenteel een verhaal van Roux, Square, Applejack, af en toe een van Wingapo (die mag ik altijd bètareaden dus lees eigenlijk ook zo goed als alles van haar xD) en af en toe een werkje van Cumberbatch, zijn goede schrijvers allemaal ^^

En natuurlijk vind ik Hel een heeeeeeeeeeeele goede schrijfster die maar niet verder gaat met haar verhaal! (no_chears)

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik schrijf vooral heel veel en ik kan hier openlijk fan zijn van HP, Tom Felton, Drarry en alles zonder dat ze me meteen sukkel noemen of me uitlachen ^.^

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Tons and tons c; meestal kom ik ze toevallig tegen als ik aan het profielsurfen ben, of via het forum, of in de spotlight, of de laatst gelezen of via vrienden. Iknontdek de stories die ik lees bijna nooit via de top 5...

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik volg nu nog twee stories, maar die posten maar 1x in de 1 of 2 weken wat. Dus ik lees eigenlijk heel weinig nog maar(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Doncaster schreef:

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Roux schreef:
    Ik ben bèta-reader, ik lees daarom elke dag verhalen. :'D

Waha, die is echt te droog! :W

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Doncaster schreef:

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:15 ]

Tears are words the heart can't say.

Just only abo's

Firm believer of all that is magic

Carcass schreef:
    Ik lees altijd op Q :3. Maar ik doe het via de zoekfunctie, en stories van vriendinnen.

Ik zoek de meeste via zoekfunctie , maar ook via spotlight, het foru. Mijn abo lijst zit vol met stories :'D

Alleen lees ik bijna nooit stories uit de top 5 omdat ik ze allemaal even leuk vind :/

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Doncaster schreef:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik kijk wel eens op het forum en anders naar de Spotlight. Maar die top 5 vind ik echt 3x niks. Het is bijna alleen maar Bieber, en anders zijn het slecht geschreven verhalen. Nee dank je. Dan lees ik liever van "onbekendere" users. veel leuker. Vaak ook een betere kwaliteit

Music is the new sex

ATM, lees ik helemaal geen verhalen omdat ik daar geen tijd voor heb. Ik schreef heel veel maar ook daar ben ik mee moeten stoppen. Ik ben eigenlijk alleen nog maar op het forum.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.