• Ik heb rollen nodig voor mijn One Direction verhaal: Names written in their minds


    Over de hele wereld verdwijnen er kinderen spoorloos. ’s Nachts verdwijnen ze en er wordt niets meer van ze vernomen. Grote zoekacties zijn gestart en de verdwijningen worden met elkaar in verband gebracht. Er wordt gedacht aan een internationale bende, maar dan blijven er nog vragen over. Waar blijven de kinderen? En wat is het doel er achter?


    Rollen:
    #4 vriendinnen van de jongens, ik kies wie van de jongens.
    -Everdeen
    -Bro
    -Zaynette
    -Fifteen
    #Jongens en meiden tussen de tien en eenentwintig.
    De rest van de rollen zal ik hiervoor gebruiken (:


    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Ik wil personages uit allemaal verschillende landen.
    Geboorteplaats:
    Karakter: Hoeft niet uitgebreid. Ik wil één karaktertrek die jou personage typeert en dat uitgewerkt, graag. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto voldoet, het liefst een bekend persoon en de naam erbij vermeld.
    Extra: Alles wat jij belangrijk vindt. Kan van alles zijn van thuissituatie tot studie tot hobbies. Wees creatief.
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Graag zelfs!*O*

    Yay (krul)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Doncaster schreef:
    (...)
    Die van mij wel(joehoe)
    Dan wordt het wel een heel speciaal verhaal (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Dan wordt het wel een heel speciaal verhaal (wbw)

    Altijd(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Altijd(joehoe)
    weet ik, dus schrijf maar snel verder (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)weet ik, dus schrijf maar snel verder (wbw)

    Hehe, zal ik doen(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vul zometeen vriendin van jongens in ;$


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    KAN IK NOG INVULLEN? OMYGOD. DIT KLINKT ZO AWESUM.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    KAN IK NOG INVULLEN? OMYGOD. DIT KLINKT ZO AWESUM.

    Natuurlijk mag je nog invullen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stewie schreef:
    Ik vul zometeen vriendin van jongens in ;$

    Is goed!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: 1 van de 4 meisjes.
    Volledige naam: Candice Marilyn Portland, haar roepnaam is Candice.
    Leeftijd: Candice is zeventien jaar oud, geboren op negentien maart.
    Nationaliteit: Candice is geboren en opgegroeid in Australië.
    Geboorteplaats: Candice is geboren in Eden, maar verhuisd naar Melbourne toen ze zes jaar oud was.
    Karakter: Candice is een meisje die niet bang is om dingen te zeggen, ze is koppig en houvast. Heeft een eigen mening en is niet bang om deze te geven. Ze heeft hierdoor een behoorlijk leidinggevende rol en deinst niet snel terug van dingen. Ze doet zich al snel groter voor dan dat ze is en kan soms wel eens kattig uit de bocht komen. Ze heeft een kort lontje en is erg beschermend tegenover haar vrienden. Ze is een gesloten boek en bewaard al snel de geheimen van haar vrienden. Ze is erg betrouwbaar.
    Uiterlijk:


    Ashley Benson
    Extra: Candice is een meisje die geboren is in een redelijk gewoon gezin. Haar vader, de zesenveertig jarige Michael is loodgieter en heeft een normaal betaalde baan. Hij zit op dit moment in een midlifecrisis en probeert er alles aan te doen om wat jonger te ogen, tot irritatie van zijn kinderen en vrouw. Ondanks dat zit hij nog vol humor en is hij erg liefhebbend, hij geeft veel om zijn gezin en gaat vaak met zijn kinderen naar rugbywedstrijden. Het moederlijk figuur is de drieënveertig jarige Olivia Forbes, ze is verpleegster in het ziekenhuis van Melbourne en draait vaak nachtdiensten, waardoor Michael een belangrijke rol heeft in het gezin. Als ze thuis is verwent ze haar kinderen enorm en kookt ze heerlijk eten, ze is een erg rustgevend persoon en dol op muziek. Candice is de jongste van de drie kinderen, ze heeft nog twee broers; de éénentwintigjarige Finnick en de negentienjarige Sage. Sage en Candice kunnen het zeer goed vinden met elkaar, ze doen vaak wedstrijdjes of spelen samen muziek. Met Finnick heeft Candice een mindere band, maar als het echt moet kunnen ze goed samenwerken.
    In haar vrije tijd werkt Candice bij een bloemenwinkel, zowel op haar vrije zaterdagochtend als donderdag en vrijdagavond. Dit doet ze om een deel van haar studie te kunnen betalen, ze zou graag rechter willen worden. Tevens doet Candice zowel aan voetbal als boksen, op haar dinsdagavond geeft ze voetbaltraining aan de kleintjes. Iedere zondagochtend heeft ze een eigen voetbalwedstrijd, ze is teamcaptain en keeper, ze vindt het heerlijk om in het veld te staan.
    Waarschuwen? Graag.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:23 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Random jongetje
    Volledige naam: Daniel Vladimirova
    Leeftijd: 11
    Nationaliteit: Fins
    Geboorteplaats: Turku
    Karakter: Daniel is een typisch klein jongetje. Hij speelt met zijn buurjongetjes en voetbalt daarmee. Hij zit nog op de basisschool. Hij is een vrolijk jongetje en doet alles wat mensen van hem vragen.
    Uiterlijk:


    Alexander Ludwig, HIJ IS ZO KNAP, ODHQWFHCWV;BHFY :9~
    Extra: Hij woont samen met zijn zus. Zijn ouders zijn overleden. Ze woonden eerst bij hun oma, maar die kan niet meer voor hen zorgen.
    Waarschuwen? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin van de jongens.
    Volledige naam: Cheryll Aimee Campbell.
    Leeftijd: Cheryll is 17 jaar oud en wordt 18 op 18 april.
    Nationaliteit: Gewoon Engels.
    Geboorteplaats: Manchester.
    Karakter: Cheryll is een heel druk meisje. Ze kan zich nooit ergens lang op concentreren en loopt dan na vijf minuten weer te stuiteren. Het liefst praat ze de hele dag door, omdat ze teveel energie heeft en dat ergens aan kwijt moet raken. Pas als Cheryll s'avonds laat in bed ligt, voelt ze zich moe, maar de dag daarna is ze weer het vrolijke, hypere meisje net als daarvoor.
    Uiterlijk:


    Seychelle Gabriel.
    Extra: Haar ouders zijn de ruige Melissa en Johnny. Ze zijn niet bepaald net zoals elke ouders en houden van avontuur. Het liefst zóeken ze zelf het avontuur op en daarom zijn ze ook bijna nooit thuis. Iedereen vindt ze daarom ook heel 'stoer'. Zelf houdt Cheryll ook heel erg van avontuur, wat ze waarschijnlijk van haar ouders heeft en soms, héel soms, gaat ze met haar ouders mee. Cheryll is daardoor al verscheidene keren gewond geraakt en draagt altijd een aantal littekens met zich.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:29 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik weet niet of je genoeg beeldmateriaal van dr kan vinden? Anders doe'k wel n andere celeb ;p.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Ik weet niet of je genoeg beeldmateriaal van dr kan vinden? Anders doe'k wel n andere celeb ;p.

    Een paar foto's is al genoeg (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Een paar foto's is al genoeg (:

    Google zijn vast wel genoeg foto's te vinden, hoop ik. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'