• Ik heb rollen nodig voor mijn One Direction verhaal: Names written in their minds


    Over de hele wereld verdwijnen er kinderen spoorloos. ’s Nachts verdwijnen ze en er wordt niets meer van ze vernomen. Grote zoekacties zijn gestart en de verdwijningen worden met elkaar in verband gebracht. Er wordt gedacht aan een internationale bende, maar dan blijven er nog vragen over. Waar blijven de kinderen? En wat is het doel er achter?


    Rollen:
    #4 vriendinnen van de jongens, ik kies wie van de jongens.
    -Everdeen
    -Bro
    -Zaynette
    -Fifteen
    #Jongens en meiden tussen de tien en eenentwintig.
    De rest van de rollen zal ik hiervoor gebruiken (:


    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Ik wil personages uit allemaal verschillende landen.
    Geboorteplaats:
    Karakter: Hoeft niet uitgebreid. Ik wil één karaktertrek die jou personage typeert en dat uitgewerkt, graag. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto voldoet, het liefst een bekend persoon en de naam erbij vermeld.
    Extra: Alles wat jij belangrijk vindt. Kan van alles zijn van thuissituatie tot studie tot hobbies. Wees creatief.
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, je moet even denken dat Daniel kleiner is :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stewie schreef:
    (...)
    Google zijn vast wel genoeg foto's te vinden, hoop ik. (:

    Haha, ik heb even gekeken! Is genoeg hoor (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Haha, ik heb even gekeken! Is genoeg hoor (:

    Ist gut! ^^


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Zaynette schreef:
    Ja, je moet even denken dat Daniel kleiner is :W

    Dat moet wel lukken!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ga verder schrijven, Lieke. Je verhaal is awesome, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Een van de meisjes, alsjeblieft.
    Volledige naam: Sammie Joliènne Cooper.
    Leeftijd: Sammie is zestien jaar oud. Ze is jarig tegen de winter aan, om precies te zijn op negentien december, en geboren in de laatste maand van het jaar 1995.
    Nationaliteit: Aan Sammie is wel te zien dat ze een Zweedse is, het land waar ze geboren en getogen is, vanwege haar lichtblonde haren.
    Geboorteplaats: Sammie woont al heel haar leven met haar ouders in Stockholm.
    Karakter: Sammie is een meisje dat vaak buiten de boot valt en buiten gesloten wordt, omdat ze vrij anders is. Ze is vrij bazig opgesteld en het liefste denkt ze alleen aan zichzelf. Daarnaast heeft ze veel échte doelen in haar leven en zal ze hier altijd naar toestreven, wat er ook van ten kosten gaat. Veel vrienden heeft ze nooit echt gehad, vooral omdat ze zich afsloot en het liefste zoveel mogelijk alleen was. Ze is toch flink gebekt en is niet bang om haar werkelijke mening over een ander te vertellen, omdat ze weet dat mensen haar toch al niet echt mogen.
    Uiterlijk:


    Het meisje op de foto is Dakota Fanning.
    Extra: Sammie komt uit het vrij drukke, aparte gezin Cooper. Hierbij begint alles bij Stanley Cooper, de negenveertig jarige vader des huize, wie werkt als advocaat. Hij is al jaren lang gelukkig getrouwd met Daisy Jones, de moeder van het huis die achtenveertig is en werkt als lerares op een muziekschool. Ze hebben samen vijf kinderen. Als eerste komt de oude zus van Sammie, Mackenzie, die twintig jaar oud is en werk heeft als model. Hierna komt de oudere broer van Sammie, wie ze niet uit kan staan, Joshua, hij is één jaar ouder dan Sammie. Na Sammie zelf, komt het jongste meisje van het huis: Jacky, de dochter van veertien jaar oud. Als allerlaatste houd je Nick over, de twaalf jarige zoon van het huis.
    Waarschuwen? nee, want ik ga een abo nemen. :]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everdeen schreef:
    Ga verder schrijven, Lieke. Je verhaal is awesome, hihi.

    Je bent zo lief, Amy(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Jongen.
    Volledige naam: Valentijn Kayden Montgomery.
    Leeftijd: Valentijn is een jongen van zeventien jaar oud, ookal gedraagt hij zich vaak als een jochie van vijf. Hij is geboren op 1 mei in het jaar 1994.
    Nationaliteit: Valentijn is een halfbloedje. Zijn vader is namelijk een Amerikaanse, terwijl zijn moeder uit Nederland komt. Toch heeft hij al zijn hele leven in Amerika gewoond.
    Geboorteplaats: Valentijn woont met zijn ouders in Ohio.
    Karakter: Valentijn is zo'n jongen die zich ontzettend kinderachtig en flauw gedraagd. Hij waardeert nooit een 'nee' en weet niet van ophouden. daarnaast doet hij alleen wat hij wil en is hij ontzettend koppig, net zoals hij eigenwijs is. Het is een intelligente jongen die eigenlijk overal wel onderuit komt, omdat hij dan met de beste beredenaties komt waarom hij géén straf zou moeten krijgen.
    Uiterlijk:


    Extra: Valentijn heeft een beste vriend met wie hij werkelijk alles doet en dat is Bradley.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    when maak je rollen bekend?


    Firm believer of all that is magic

    Nog een paar personen zouden er een invullen en daar wacht ik even op(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oké, ik ga even een andere nationaliteit verzinnen, want er is al Zweeds. Ik doe wel Noors.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Oké, ik ga even een andere nationaliteit verzinnen, want er is al Zweeds. Ik doe wel Noors.(:

    Oke, is goed*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: 1 van de 4 vriendinnen van de jongens.<3
    Volledige naam: Hege Maria Ødegård, roepnaam Hege.
    Leeftijd: Hege is zeventien jaar oud. Ze is geboren op 30 oktober 1992.
    Nationaliteit: Hege komt uit Noorwegen.
    Geboorteplaats: Hege is geboren en getogen in Lommedalen. Dit is een heel klein dorpje dat net buiten Oslo ligt.
    Karakter: Hege is een erg perfectionistisch meisje. Alles moet er altijd op en top uitzien. Op school neemt ze dan ook geen genoegen met zessen en zevens. Verder is Hege een angsthaas. Zo durft ze bijvoorbeeld niet in het donker te slapen en kijkt ze als ze alleen over straat loopt wel tien keer achterom, om te kijken of iemand haar volgt.
    Uiterlijk:


    Shay Mitchell
    Extra: Hege is enig kind. Ze heeft een vader van 50 jaar. Zijn naam is Erik. Hij werkt als advocaat in Oslo. De 47 jarige Margit is Hege's moeder en zij is huisvrouw. Momenteel is Hege bezig met een studie geneeskunde aan een universiteit in Oslo. Haar droom is om later arts te worden.
    Waarschuwen? Ik heb al een abo, dus het hoeft niet.(:

    Ik hoop dat dit een beetje goed is.;3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:31 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    IK GA NU EEN ROL VOOR JE INVULLEN. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    EINDELIJK*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.