• Echt, ik ben dit beu. Na tien jaar kan ik eindelijk weer mijn familie zien, maar er doemen enkel maar problemen op.
    Eerst lieten ze ons onze paspoorten niet maken, onze nieuwe auto zat vast op een stomme boot waardoor het weer een week werd uitgesteld en nu wil Belgacom ons voor de rechter slepen omdat we hun rekeningen niet betalen (sidenote: er is bij ons geen enkele belgacom aansluiting)
    En nu ben ik gwn heel boos - om het zacht uit te drukken - en wil ik met dingen gooien.
    Er is echt altijd iets.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 12:14 ]


    Jaybee dude (:

    Misschien heeft iemand anders dingen aangeloten op jullie naam?


    your eyes are like stars in the night.

    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..


    The more I get, the more I want.

    Hence schreef:
    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..


    Life is a beautiful struggle

    Hence schreef:
    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..


    Sorry hoor.
    Ik zeg toch niet dat mijn problemen het einde van de wereld is? Er zijn natuurlijk mensen die erger meemaken.
    Dat was gwn mijn klaaglog.


    Jaybee dude (:

    Hence schreef:
    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..

    Dat neemt niet weg dat dit ook heel vervelend is :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hence schreef:
    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..

    Dat vind ik echt lullig van je om te zeggeb!
    Als jij je famillie al 10 jaar niet meer hebt gezien en je verheugt je erop dat het nu eindelijk kan en dit gebeurt vind je dat toch ook niet leuk of wel soms!?

    @Topic
    Ik snap dat je boos bent zou ik ook zijn. Maar het komt allemaal wel goed! En dan zie je je famillie vanzelf!
    Sterkte! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hence schreef:
    Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken..

    En dat wil dus zeggen dat dit gelijk niks meer waard is, niet naar gekeken moet worden en dat het gelijk niet erg is?


    your eyes are like stars in the night.

    Ach, je zal ze vast nog wel eens zien, en dan zal het vast vlotter verlopen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    NYC schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt lullig van je om te zeggeb!
    Als jij je famillie al 10 jaar niet meer hebt gezien en je verheugt je erop dat het nu eindelijk kan en dit gebeurt vind je dat toch ook niet leuk of wel soms!?

    @Topic
    Ik snap dat je boos bent zou ik ook zijn. Maar het komt allemaal wel goed! En dan zie je je famillie vanzelf!
    Sterkte! (flower)


    Het is ook erg, maar er zijn mensen die geen woning hebben laatstaan eten, soms moet je er gewoon bij stil staan wat je allemaal hebt en andere niet. Niemand hoeft zich aangevallen of zo te voelen (:


    The more I get, the more I want.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dat wil dus zeggen dat dit gelijk niks meer waard is, niet naar gekeken moet worden en dat het gelijk niet erg is?


    Als je mijn zin leest zie ik niet staan 'Helemaal niet erg, niets waard' dus zeg ik dat? Nee dacht ik ook niet (:


    The more I get, the more I want.

    Hence schreef:
    (...)

    Het is ook erg, maar er zijn mensen die geen woning hebben laatstaan eten, soms moet je er gewoon bij stil staan wat je allemaal hebt en andere niet. Niemand hoeft zich aangevallen of zo te voelen (:

    Ja maar dat maakt toch niets uit? Voor haar is dit erg, want dit is iets waar zij niks aan kan doen, des te frustreerender is dat. Als je geen huis hebt zal dat waarschijnlijk komen omdat je jezelf in de schulden hebt gewerkt en dat is heel vervelend maar wel een beetje je eigen schuld. ;x Maar wat zij heeft daar kan je niks aan doen dus is het extra vervelend, het is dan net alsof het je niet gegund word. En ze weet heus wel dat er mensen zijn zonder huis en alles maar daarom is dat niet erger!? Je famillie niet zien is ook erg, denk maar aan de Berlijnse muur toen konden mensen hun familie ook niet zien! Dat was toch ook vreselijk dus waarom dit niet? Je famillie is wel een heel belangerijk deel van je leven hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja maar dat maakt toch niets uit? Voor haar is dit erg, want dit is iets waar zij niks aan kan doen, des te frustreerender is dat. Als je geen huis hebt zal dat waarschijnlijk komen omdat je jezelf in de schulden hebt gewerkt en dat is heel vervelend maar wel een beetje je eigen schuld. ;x Maar wat zij heeft daar kan je niks aan doen dus is het extra vervelend, het is dan net alsof het je niet gegund word. En ze weet heus wel dat er mensen zijn zonder huis en alles maar daarom is dat niet erger!? Je famillie niet zien is ook erg, denk maar aan de Berlijnse muur toen konden mensen hun familie ook niet zien! Dat was toch ook vreselijk dus waarom dit niet? Je famillie is wel een heel belangerijk deel van je leven hoor.


    Ik zeg toch dat ik dit ook erg vind? Jezus, en als je mensen zonder huis en eten niet erger vind dan is er wel iets mis met je. Kinderen in Afrika hun buikjes zwellen op omdat ze geen eten krijgen, kunnen zij daar iets aandoen? Nee, zij krijgen zelfs geen toekomst. Ik vind dit ook echt erg maar soms moet je gewoon effe nadenken en stilstaan bij wat er in de wereld gebeurt. Geloof me, iedereen heeft wel tegenslagen.


    The more I get, the more I want.

    Oh dat is echt vervelend! Het komt wel goed. (flower)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hence schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat ik dit ook erg vind? Jezus, en als je mensen zonder huis en eten niet erger vind dan is er wel iets mis met je. Kinderen in Afrika hun buikjes zwellen op omdat ze geen eten krijgen, kunnen zij daar iets aandoen? Nee, zij krijgen zelfs geen toekomst. Ik vind dit ook echt erg maar soms moet je gewoon effe nadenken en stilstaan bij wat er in de wereld gebeurt. Geloof me, iedereen heeft wel tegenslagen.


    Maar dit gaat niet over dingen in andere landen. Dit gaat over haar. Niet over alle anderen. En zij vind dit vervelend, en dat is het ook. En ze weet heus wel dat er andere mensen in het buitenland wonen, met zulke problemen. Maar daar gaat het niet over.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Houden we 't aardig? : )


    "I shut my eyes in order to see.'