• Ik heb rollen nodig voor mijn One Direction verhaal: Names written in their minds


    Over de hele wereld verdwijnen er kinderen spoorloos. ’s Nachts verdwijnen ze en er wordt niets meer van ze vernomen. Grote zoekacties zijn gestart en de verdwijningen worden met elkaar in verband gebracht. Er wordt gedacht aan een internationale bende, maar dan blijven er nog vragen over. Waar blijven de kinderen? En wat is het doel er achter?


    Rollen:
    #4 vriendinnen van de jongens, ik kies wie van de jongens.
    -Everdeen
    -Bro
    -Zaynette
    -Fifteen
    #Jongens en meiden tussen de tien en eenentwintig.
    De rest van de rollen zal ik hiervoor gebruiken (:


    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Ik wil personages uit allemaal verschillende landen.
    Geboorteplaats:
    Karakter: Hoeft niet uitgebreid. Ik wil één karaktertrek die jou personage typeert en dat uitgewerkt, graag. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto voldoet, het liefst een bekend persoon en de naam erbij vermeld.
    Extra: Alles wat jij belangrijk vindt. Kan van alles zijn van thuissituatie tot studie tot hobbies. Wees creatief.
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin van een van de jongens.
    Volledige naam: Cárolinè Claire Amandíne
    Bijnaam: Meestal word ze gewoon door haar ouders bij haar voornaam genoemd, maar haar vriendinnen word ze Callie genoemd.
    Leeftijd: 17
    Uit welk land: Frankrijk, daar is ze geboren. Sinds haar vierde woont ze in Londen. Ze praat nog steeds elke dag Frans met haar ouders en broer.
    Uiterlijk:


    Hayden Panettiere.
    Op het eerste gezicht ziet ze er heel jong uit, terwijl ze dat niet is. Cárolinè heeft grote, blauwe ogen en lichtblonde krullen. Ze heeft de gewoonte om altijd een pluk haar om haar vinger te draaien. Haar huid ziet er uit alsof hij van porselein gemaakt is. Van zichzelf is ze ook best bleek met rozige wangen. Haar lippen hebben nature een lichtrode kleur. Om soms wat meer op te vallen, gebruikt ze lippenstift in een rode kleur. Cárolinè's kledingstijl varieert nog al eens. De ene dag draagt ze een spijkerbroek en uggs, de andere dag een jurkje met hakken. Ze houd heel erg van de kleur roze en dat verwerkt ze ook altijd in haar kleding. Elke dag heeft ze wel iets roze aan. Ook is ze verslaafd aanhet lakken van haar nagels. Om de twee weken lakt ze haar nagels. Qua sierraden draagt ze elke dag het liefst zilveren armbanden, ringen of oorbellen. Ze is ongeveer 1.68, wat ze zelf erg klein vind, en daarom loopt ze best vaak op hakken.
    Karakter: Van zichzelf is Cárolinè een lief meisje. Ze is wel heel erg druk, ze moet altijd iets doen om die energie kwijt te raken. Daarom traint ze vier avonden per week voor voetbal. Ze voetbalt al sinds haar zesde. Cárolinè's beste eigenschap is dat ze echt aardig is en dat ze altijd eerst aan andere denkt. Ze is ook niet snel aan het huilen te krijgen. Als je haar echt beledigt, heeft ze ook haar woordje klaar. Haar slechtste eigenschap is dat ze áls ze boos word, heel erg boos is. Dan kan ze je echt dagen negeren.
    Hobby's: Sinds haar zesde voetbalt ze. Het is haar grootste hobby om te doen. Een andere hobby van haar is shoppen. Ze is echt haar vaders kleine meid, daarom gaat ze ook altijd voor geld naar haar vader toe. Als ze rustig wilt worden gaat ze altijd naar het strand om alles na te tekenen wat ze ziet. In de weekenden gaat ze meestal uit met vriendinnen.
    Familie: Het gezin Amandíne bestaat uit de 40-jarige Jeróme Amandíne. Een toegewijde vader en schrijver. Nog steeds verkopen zijn boeken erg goed en daarom kan hij zijn gezin gezond houden. Jeróme is getrouwd met de 37-jarige Christelle Amandíne-Victoire. Christelle is een zakenvrouw die haar geld verdient als advocaat. Op haar twintigste kregen ze een tweeling; Cárolinè en Julién. Op zich kunnen ze best goed met elkaar opschieten, maar soms hebben ze ook wel ruzie. Maar dat hebben elke broer en zus.
    Toen Cárolinè vier jaar was, verhuisde het gezin naar Londen, waar ze nog steeds wonen.
    Extra: Ze is erg allergisch voor muggenbulten, daarom controleerd ze haar kamer elke avond. Verder heeft ze een hekel aan insecten en spinnen.
    EDIT: De eerste foto die erbij stond was geen bekend persoon, nu is het Hayden Panetierre.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:48 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nog nodig?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik vul nog wel een rol in voor je ;r


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol:Jongens en meiden tussen de tien en achttien.
    Volledige naam: Davíd Antonio Macrelas
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Italiaans
    Geboorteplaats: Venetië
    Karakter: Bijna altijd vrolijk, heeft humor, niet verlegen, bekijkt alles positief, beetje klungelig.
    Uiterlijk:


    Josh Benmore
    Extra: Enigkind
    Waarschuwen? Jup

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:01 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Stewie schreef:
    Nog nodig?

    Graag, ik heb ook jongens nodig en een meisje mag je ook nog altijd invullen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vul rond 4 uur denk ik nog wel een random persoon in (wbw)
    En met de rol die ik net heb ingevuld, zit ze dus in Londen, aangezien het misschien een vriendin wordt, maar als ze dat niet wordt, mag je haar ook gewoon uit Barcelona ontvoeren


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    Ik vul rond 4 uur denk ik nog wel een random persoon in (wbw)
    En met de rol die ik net heb ingevuld, zit ze dus in Londen, aangezien het misschien een vriendin wordt, maar als ze dat niet wordt, mag je haar ook gewoon uit Barcelona ontvoeren

    Yeah*O* Ook als vriendin kan ze gewoon uit Barcelona komen(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Yeah*O* Ook als vriendin kan ze gewoon uit Barcelona komen(wbw)
    Is dat dan niet een beetje vreemd, als haar boyfriend dan in Engeland zit? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Is dat dan niet een beetje vreemd, als haar boyfriend dan in Engeland zit? :W

    Jij weet niet hoe het verhaal gaat lopen(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Jij weet niet hoe het verhaal gaat lopen(wbw)
    Een verhaal kan niet lopen (clown)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Een verhaal kan niet lopen (clown)

    Die van mij wel(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Jongens en meiden tussen de tien en achttien.
    Volledige naam: Gabriela Rafaela Eduarda .
    Leeftijd: Gabriela is 17 jaar oud en wordt 18 op 5 juni.
    Nationaliteit: Braziliaans.
    Geboorteplaats: Ze is geboren in São Paulo.
    Karakter: Gabriela is best wel gevaarlijk, omdat ze in een bende zit en dus altijd een wapen met haar meedraagt. Je moet absoluut geen ruzie zoeken met haar. Ze kent over de hele wereld wel mensen, dus vindt ze het gemakkelijk om andere op te sporen en ze is zeker niet bang om iemand pijn te doen of te bedreigen. Integendeel zelfs, ze vindt het een échte kick.
    Uiterlijk:


    Adriana Lima.
    Extra: Gabriela moest in een bende, omdat haar ouders haar niet wouden hebben. Ze waren namelijk hartstikke arm en konden dus niet voor Gabriela zorgen. Daarom moest ze voor zichzelf zorgen en zo kwam ze dus terecht in een bende, die wel wat hulp van haar konden gebruiken omdat ze 1. Heel erg mooi was en 2. Niet bang was.
    Waarschuwen? Yeshyesh! :3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:15 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mag je dr meerdere invullen? K verveel me namelijk nogal -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Graag zelfs!*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Ik denk een van de kinderen die verdwijnt.
    Volledige naam: Siërra Valentina Alba
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Ze woont sinds twee jaar in Londen.
    Geboorteplaats: Ze is geboren in een klein stadje aan de Spaanse kust.
    Karakter: Ze is echt een rasechte bitch. Als je haar of haar vriendinnen beledigt zul je het echt wel weten. Ze kan erg koppig zijn en niet snel toegeven. Ook heeft ze altijd wel haar woordje klaar. Siërra is niet snel aan het huilen te maken met beledigen of pesten, daar is ze te sterk voor. Soms kan ze ook wel aardig doen, maar merendeel van de tijd is ze een bitch. Meestal denkt ze als eerste aan zichzelf voordat ze aan anderen denkt.
    Uiterlijk:

    Alice Greczyn. Ze straalt het al uit dat ze een bitch is. Ze is een slank gebouwd meisje, dat wat ze ook eet, niet aankomt. Haar gezicht heeft een perfect ovale vorm, dat omringt word door perfecte lichtbruine haren met een kleine slag er in. Ze heeft grasgroene ogen, die ze altijd mooi opmaakt met een dikke laag mascara. Haar make-up bestaat meestal ook alleen maar uit mascara en lippenstift, meestal in een rode kleur. Siërra houd ervan om kleding te dragen die bij de tijd is, ze is altijd op de hoogte van de laatste mode. Verder draagt ze vaak sierraden. Het liefst zilvere ringen, armbanden of oorbellen.
    Extra: Ze zit al sinds ze kan lopen op dansles. Dat doet ze nu nog steeds met veel plezier. Een andere hobby van haar is winkelen. Haar moeder betaald al haar kleding en daar is ze toch wel blij mee. Dan hoeft ze het zelf niet te betalen. Daarnaast houd ze ervan om in het weekend uit te gaan met haar vriendinnen. Meestal gaat ze dan tot laat stappen. Ze woont samen met haar moeder in een huisje in Londen. Ze wonen daar sinds twee jaar. Haar moeder, de 37-jarige Rosa Maria Alba, verdient de kost met haar baan als interieur ontwerpster. Veel mensen willen haar bedrijfje om hun huizen in te richten. Verder heeft Siërra geen broers of zussen en ook weet ze niet wie haar vader is.
    Waarschuwen? Yes please.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:32 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old