• Ik ken hem al vanaf groep 3 want toen kwam ie bij mij in de klas, en hij werd al snel mijn beste vriend. Ik ben ook niet echt een meisjes-meisje, kan het met de meeste jongens eerder vinden dan met meisjes.

    Maargoed, back to the point, in groep 6 vond ik hem leuk, in groep 8 (heb ik hem ook gevraagd, maar hij was bang om de vriendschap te verpesten), en nu zit ik dus in de 3e, en nu vind ik hem wéér leuk....
    okay, op de basisschool was het misschien eerder kleuterliefde, en dan was hij ook nog mijn enige vriend, dus misschien was het wel meer 'vriendenliefde',,

    Maar nu vind ik hem dus écht leuk, en ik weet niet wat te doen. Er zitten nu namelijk meisjes in de klas, en die willen hem volgend schoolfeest gaan sandwichen :O. (whaha, ik had hem gevraagd of ie wist wat het was, wist hij het niet eens xd)

    Ik denk btw dat wij altijd vrienden zouden blijven, omdat we gewoon zo'n goede band hebben opgebouwd, en dingen met elkaar heel goed kunnen uitpraten :$


    What to do?


    .xx(L)

    Mijn hart zegt dat ik het een kans zou moeten geven....
    Mijn hoofd zegt dat ik vrienden moet blijven,
    maar ze zeggen toch altijd; volg je hart?

    alleen ben ik het daar niet altijd mee eens. :$

    Elisa1997 schreef:
    Mijn hart zegt dat ik het een kans zou moeten geven....
    Mijn hoofd zegt dat ik vrienden moet blijven,
    maar ze zeggen toch altijd; volg je hart?

    alleen ben ik het daar niet altijd mee eens. :$


    Meisje volg in godsnaam je verstand.

    Ik ben mijn soulmate kwijt omdat ik zo nodig verliefd moest worden.

    Koester die vriendschap en maak niet dezelfde fout als ik.

    Hale schreef:
    (...)

    Meisje volg in godsnaam je verstand.

    Ik ben mijn soulmate kwijt omdat ik zo nodig verliefd moest worden.

    Koester die vriendschap en maak niet dezelfde fout als ik.

    Dat het bij jou fout is gegaan betekent niet dat het bij iedereen fout gaat. Veel mensen blijven gewoon vrienden als het uit gaat, bij heel veel gaat de relatie ook gewoon goed. Het kan, als je je verstand er maar bij houd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Elisa1997 schreef:
    Mijn hart zegt dat ik het een kans zou moeten geven....
    Mijn hoofd zegt dat ik vrienden moet blijven,
    maar ze zeggen toch altijd; volg je hart?

    alleen ben ik het daar niet altijd mee eens. :$


    Het kan best. Je moet alleen zeker weten dat als hij zou zeggen dat hij je leuk vindt, dat dat ook echt zo is. Je moet ook niet te snel gaan, dus niet gelijk in de eerste week samen in bed belanden. Je kunt een vriendschap niet zomaar omzetten in een relatie.

    Kortom: Kijk in hoeverre je vertrouwt dat hij de waarheid zou spreken als hij je over zijn eventuele gevoelens vertelt, ga niet te snel en onthoud dat een relatie meer werk is dan een vrienschap.


    quidquid excusatio prandium pro

    Fayan schreef:
    Er eerst maar achter komen wat hij van jou vind? En daarna heel goed bedenken of je écht zo je vriendschap op het spel wilt zetten, want dat kan door een relatie echt goed verneukt worden -ervaring-.


    26 - 02 - '16

    WTF is sandwichen?


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    WTF is sandwichen?


    Weet je wat schuren is?
    nou dat er dan 1 iemand van voor en 1 iemand van achter staat xd
    dus met zn tweeën iemand schuren xd


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Geniusferb schreef:
    WTF is sandwichen?


    Ik dacht eerlijk gezegd dat dat was als je van twee kanten genomen werd :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    The fuck bruh. What the hell is sandwichen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik dacht eerlijk gezegd dat dat was als je van twee kanten genomen werd :X

    Haha, ik zie het al voor me. Op een schoolfeest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh ik weet het al. Hamburger klinkt beter.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fayan schreef:
    Er eerst maar achter komen wat hij van jou vind? En daarna heel goed bedenken of je écht zo je vriendschap op het spel wilt zetten, want dat kan door een relatie echt goed verneukt worden -ervaring-.


    yeah en dat vind ik best jammer.. want nu kunnen we niet echt meer wat met zn 3en doen (no_chears)


    I solemny swear i am up to no good

    StJimmy schreef:
    (...)
    Haha, ik zie het al voor me. Op een schoolfeest.


    Een sandwich met een orgie is nog veel erger... voor ze lieve kindertjes: niet verder lezen.

    Nou, een groep jongens rukt zichzelf en wie als laatste gekomen is moet de sandwich (inslucief sperma) opeten :S:X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    The fuck bruh. What the hell is sandwichen?

    Door twee mensen geplet worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Basecca schreef:
    (...)

    Een sandwich met een orgie is nog veel erger... voor ze lieve kindertjes: niet verder lezen.

    Nou, een groep jongens rukt zichzelf en wie als laatste gekomen is moet de sandwich (inslucief sperma) opeten :S:X

    Oh god no :S