• Ik ken hem al vanaf groep 3 want toen kwam ie bij mij in de klas, en hij werd al snel mijn beste vriend. Ik ben ook niet echt een meisjes-meisje, kan het met de meeste jongens eerder vinden dan met meisjes.

    Maargoed, back to the point, in groep 6 vond ik hem leuk, in groep 8 (heb ik hem ook gevraagd, maar hij was bang om de vriendschap te verpesten), en nu zit ik dus in de 3e, en nu vind ik hem wéér leuk....
    okay, op de basisschool was het misschien eerder kleuterliefde, en dan was hij ook nog mijn enige vriend, dus misschien was het wel meer 'vriendenliefde',,

    Maar nu vind ik hem dus écht leuk, en ik weet niet wat te doen. Er zitten nu namelijk meisjes in de klas, en die willen hem volgend schoolfeest gaan sandwichen :O. (whaha, ik had hem gevraagd of ie wist wat het was, wist hij het niet eens xd)

    Ik denk btw dat wij altijd vrienden zouden blijven, omdat we gewoon zo'n goede band hebben opgebouwd, en dingen met elkaar heel goed kunnen uitpraten :$


    What to do?


    .xx(L)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Oh god no :S


    Bedank Fred maar voor je trauma... (Mijn beste vriend, sinds een tijdje)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Een sandwich met een orgie is nog veel erger... voor ze lieve kindertjes: niet verder lezen.

    Nou, een groep jongens rukt zichzelf en wie als laatste gekomen is moet de sandwich (inslucief sperma) opeten :S:X

    Ieuw, oh gadver dat ik gewoon goor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ieuw, oh gadver dat ik gewoon goor.


    Behalve als je graag sperma op je brood eet. Ik vind het ook goor, echt. Bedank Fred maar, hij vertelde dat hoor .


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    stay on topic please!

    Kijk eerst of het geen bevlieging is. Zoniet moet je gaan kijken of hij er behoefte aan heeft en wel iets met jou wil. Mocht het verkeerd gaan, probeer dan als vrienden uit elkaar te gaan, dus niet met een ruzie ofzo. Zo kun je proberen te voorkomen dat je hem kwijtraakt als vriend.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    stay on topic please!

    Kijk eerst of het geen bevlieging is. Zoniet moet je gaan kijken of hij er behoefte aan heeft en wel iets met jou wil. Mocht het verkeerd gaan, probeer dan als vrienden uit elkaar te gaan, dus niet met een ruzie ofzo. Zo kun je proberen te voorkomen dat je hem kwijtraakt als vriend.

    W0wwow0wwwwow, moderator hoor ~~~~

    hmmm... ze zeggen toch altijd dat vriendschap een goede basis op je relatie is. Toch zou ik niet te snel beslissingen nemen. Miss kun je ook maar beter kijken wat hij ervan vind, of hij wat voor je voelt...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hooligan schreef:
    (...)
    W0wwow0wwwwow, moderator hoor ~~~~


    ze heeft een probleem, en dit topic word anders gesloten omdat een paar mensen niet op topic kunnen blijven. En dat vind ik lullig.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Hale schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Niet doen!


    Mike was mijn beste vriend.
    Ik had alles voor hem over en hij voor mij.
    We krijgen een relatie en na een maand liep het op de klippen!
    Bam! hele vriendschap na de klote.

    In dat geval waren jullie dus niet alles voor elkaar? :')

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:51 ]


    ars moriendi

    Ik heb ooit met mijn beste vriend gehad. We hebben nooit ruzie gehad toen het uit was. Gewoon proberen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hale schreef:
    (...)

    Meisje volg in godsnaam je verstand.

    Ik ben mijn soulmate kwijt omdat ik zo nodig verliefd moest worden.

    Koester die vriendschap en maak niet dezelfde fout als ik.

    als het je soulmate was was je hem nooit kwijt geraakt ;/
    just sayin


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    OogieBoogie schreef:
    (...)
    als het je soulmate was was je hem nooit kwijt geraakt ;/

    just sayin



    Kwijtraken is een groot woord maar hij wilde me even niet meer zien.

    En daardoor is onze vriendschap lapot gegaan.

    Hale schreef:
    (...)


    Kwijtraken is een groot woord maar hij wilde me even niet meer zien.

    En daardoor is onze vriendschap lapot gegaan.

    En dat jouw vriendschap kapot is gegaan, wil zeggen dat die van haar ook kapot gaat?

    OT:
    Ik zou zeggen: denk er goed over na. Bedenk: vind hij mij ook leuk? En daarna zou ik nog eens goed overwegen of jij hem echt leuk vind, dus of het niet allemaal een bevlieging is (:.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hale schreef:
    (...)


    Kwijtraken is een groot woord maar hij wilde me even niet meer zien.

    En daardoor is onze vriendschap lapot gegaan.

    Dan was hij dus niet je soulmate. :')


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)


    Kwijtraken is een groot woord maar hij wilde me even niet meer zien.

    En daardoor is onze vriendschap lapot gegaan.


    Nou, dan is hij je soulmate ook niet :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kunt het doen, maar alleen als je ZEKER weet dat de vriendschap het kan dragen zou het mis gaan. Als jullie onafscheidelijk zijn en dat al heel lang, dan zou je het kunnen proberen. De keus is aan jou


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.