• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]


    -

    [ welke tribuutjes? (cat) ik kan Saph in paniek op ze afsturen? :'d]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Maar ik wil mensen niet aardig vinden. Hoe kan ik dan ooit in één arena met ze zitten? Dan wordt het alleen nog maar moeilijk. Dan wil ik iedereen beschermen, net als jou." antwoord ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    "Nee?" Ik glimlachte, maar niet op een zeer vriendelijke manier.
    "Dat komt goed uit, want dat kan ik toevallig wel."
    Voordat hij ook maar kon beseffen wat er gebeurde had ik de punt van mijn mes al tegen zijn keel gezet.

    [Aaaaww, nu ga ik Fayan zielig vinden. D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ ARRGGH >.< *ziet hier heel hyper en nerveus mee te lezen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Toen ze voelde hoe zijn ogen op haar gezicht rusten, keek ze hem ook weer aan. Geamuseerd trok ze één van haar wenkbrauwen een eindje op, haar mondhoeken krulden enigzins weer omhoog in diezelfde, aanlokkelijke glimlach. 'Nou, vertel.' Haar stem klonk zoet.
    Amycus? Zit je hier nou serieus te flírten met Félan? Ondanks de beschuldigende stem in haar hoofd, veranderde er niks in haar houding.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 19:30 ]


    -

    [WHUAA wat doe je Fayan aan D: Tweede keer dat hij bedreigd wordt met een mes in twee dagen D:]

    Fayan - Stylist
    Ik voelde de ijzige punt tegen mijn keel en moest moeite toen om niet te gaan gillen. En daarbij, wie zou me horen? En dan ook nog eens binnen kunnen komen, want de deur zat op slot.
    Ik was doods en doodsbang.
    "Wat wil je van me!" piepte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    "Hoe komt het dat je zo druk bent, je lijkt Fayan wel".
    Evan had me vertelt over de roze stuiterbal.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Secreet o___o

    *rent hysterisch rondjes*]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 19:30 ]


    -

    Felan
    Ze werd nog aantrekkelijker door de manier waarop ze nu naar me keek. Verdomme, hier zat ik ook écht op te wachten. Ik scheurde mijn blik los van haar gezicht en keek weer strak naar de muur.
    "Nou, waar zal ik beginnen... Op een zonnige lentedag werd het wezen geboren dat de komende twaalf jaar mijn leven dusdanig zou verpesten dat ik zelfs iets van opluchting voel dat ik nu hier ben?"

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 19:33 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [back (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Lughnasadh
    "Ík wil niets van je, maar enkele mensen die hoger staan dan wij beiden willen dat wel."
    Ik liet het mes zakken en begon langzaam heen en weer te lopen, nog steeds tussen de deur en hem in, maar hield het wapen nog steeds in de aanslag. Vluchten zou niets uitmaken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Fauvism

    Amycus Calcia
    Toen ze voelde hoe zijn ogen op haar gezicht rusten, keek ze hem ook weer aan. Geamuseerd trok ze één van haar wenkbrauwen een eindje op, haar mondhoeken krulden enigzins weer omhoog in diezelfde, aanlokkelijke glimlach. 'Nou, vertel.' Haar stem klonk zoet.
    Amycus? Zit je hier nou serieus te flírten met Félan? Ondanks de beschuldigende stem in haar hoofd, veranderde er niks in haar houding.

    Hum? =3]


    -

    Amycus schreef:
    [@Fauvism

    Amycus Calcia
    Toen ze voelde hoe zijn ogen op haar gezicht rusten, keek ze hem ook weer aan. Geamuseerd trok ze één van haar wenkbrauwen een eindje op, haar mondhoeken krulden enigzins weer omhoog in diezelfde, aanlokkelijke glimlach. 'Nou, vertel.' Haar stem klonk zoet.
    Amycus? Zit je hier nou serieus te flírten met Félan? Ondanks de beschuldigende stem in haar hoofd, veranderde er niks in haar houding.

    Hum? =3]


    [Aaaaah sheez, dat had ik over het hoofd gezien. *fail*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [*komt ff terug*. Jullie gaan te snel D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik moet straks dus mn spullen pakken en dan ga ik weer naar m'n moeder.
    Daar trek ik m'n tas dus uit elkaar op mijn laptop meteen weer te pakken, haha.

    *heus niet verslaafd aan deze RPG*]


    -