• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10

Rollen:

Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]

-

[Grrrrr. Zorg er nou vooral níet voor dat ik medelijden krijg met Fayan! D:]

Lughnasnul
    "Je trilt," zei ik. Het was een simpele constatering, maar zo waar.
    "In andere woorden: je bent dus bang. Bang omdat je iets weet dat het daglicht niet kan verdragen?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[wauw, ik heb gwn een stylist. Kom ik nu achter xD]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Saph
    Achetrdochtig bekijk ik het meisje dat het dak oploopt.
    'Ik kan Fayan nergens vinden,' zeg ik. 'Heb jij hem toevallig gezien?' hij had me beloofd om samen te komen eten, waarom was hij er niet? ik was hem onderweg ook niet tegengekomen...
    ik dwing mezelf diep te ademen, zodat ik neit helemaal zou flippen. Hier was vast een goede verklaring voor.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Nee, omdat ik een bedreigd wordt met een mes, natuurlijk." piep ik. Het mes voelt koud aan en als ik praat voel ik hem zelfs nog beter.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Lughnasadh
    Ik porde hem enigszins met het mes, zonder hem nog te verwonden.
    "Goh...," zei ik zachtjes. "Goh..."
    "Gisteren gebeurde het, niet?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Brianna
    Langzaam begin ik te snappen waar ze het over hebben en mijn hyperheid neemt een beetje af. (niet helemaal natuurlijk, dan zou ik Brianna niet zijn) "wat?! Hoe kan je nou iemand met roze haar kwijt zijn? Dat geeft licht in het donker!"

Fayan - Stylist
    Ik struikel achteruit tot ik helemaal tegen de muur aansta. Ze ging me echt wat aan doen. Ik voelde tranen opkomen, maar beet op mijn lip. Toe nou, Fayan, niet zo'n watje zijn! Niet gaan janken!
    "W-wat?"

[...Ik moet bekennen dat ik niet eens de details weet van dat "plan", en vooral niet waar en wanneer het besproken is. Kan iemand me het een beetje uitleggen? :$]

[ Ja, fijn. Leuk zijn jullie. Nu zit ik hier verdomme helemaal opgefokt met tranen in mijn ogen mee te lezen.
    Waarom vroeg ik hier ookal weer om? >.<]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aithna
    "Ik probeer eerst een pijl en boog te pakken te krijgen bij de hoorn dan vlucht ik het bos in om daar door te gaan, ik kan jagen ik ga daar leven op de dieren die ik schiet en water uit beekjes, dan als het zover komt dat ik met iemand overblijf laat ik me vermoorden of ik maak met diegene een afspraak dat we elkaar tegelijk vermoorden.
    Een spelen is niks zonder een winnaar dan komen er meerdere winnaars" zeg ik met een glimlach, ik vertrouw Saverio en ik weet dat hij het niet door zou vertellen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[ Het plan is om zoveel mogelijk tributen levend de arena uit te krijgen, met hulp van Fayan, Saph, amycus en haar vriend uit eht verzet waarvan ik de naam steeds vergeet. Iets met een d]

Fauvism schreef:
    [...Ik moet bekennen dat ik niet eens de details weet van dat "plan", en vooral niet waar en wanneer het besproken is. Kan iemand me het een beetje uitleggen? :$]

[Ik stuur je er een PB over oké?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[(Fae)]
    Cassie
    Langzaam schud ik mijn hoofd. Nu ik er aan denk heb ik onze suikerspin-stuiterbal inderdaad al een tijdje niet gezien. 'Ik kan wel helpen zoeken?'

Saph
    Geïrriteerd haal ik mijn schouders op en neem een paar stappen terug van de 'tributen'.
    'Weet ik veel, ik kan hem nergens vinden,' snauw ik terug. Mijn hand gaat naar mijn zak, maar ik heb mijn mes niet bij. Ik begin nu echt in paniek te raken, waar is Fayan?!

Saverio - 9
    Ik knik instemmend. "Dat heb je al goed uitgedacht. Je weet al meer dan ik. Misschien... misschien kunnen we een team vormen?" Ik mocht Aithna, maar was dit wel zo'n goed plan? Ik wilde graag met iemand in een team, maar wat als we wel met z'n tweeën overbleven? Ik zou haar niet vermoorden, maar moesten we dan doen wat zij net zij; elkaar tegelijk afmaken?
    Ja. Dat zou ik doen.