• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]


    -

    [Mrrff... eerst maar even een Felan-post maken en dan Lughnadinges uitwerken.]

    Felan
    "Aan háar?" Ik keek haar aan met een blik van verbazing. Hoe kon ze weten dat ik ook werkelijk aan Primrose had gedacht? Maar ik besloot het verhaal iets om te draaien.
    "Ik denk wel aan een 'haar', maar niet aan de 'haar' die jij bedoelt", zei ik. Een klein grijnsje speelde weer om mijn lippen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik grijnsde onschuldig. 'Ga jezelf maar weer mooi maken,' stemde ik toe. ik gaf hem nog een kleine kus op zijn lieve lippen. 'Ik zie je wel in de eetzaal, okay?'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wacht hoor Prim, even mn post aanpassen

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Oki, tot straks." Ik rende weg, bedacht mezelf, rende weer terug, drukte nog een kus op zijn lippen en rende toen weer richting mijn kamer.


    [Zo, nu klopt het wel een beetje?]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:50 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    James
    "Ja ik ben James Werreson tribut van district 1, aangenaam" grijns ik.
    Ik hoor een 'hey' van ver af, haar stem ken ik wel "Hey Jill" roep ik terug.
    Ik kijk terug richting Brianna en haal mijn wijs vinger over mijn neus heen.

    Aithne
    "Hij ís een klootzak" zeg ik grijzend door Saverio's opmerking "Ik ben hier wel alleen ik heb James maar onze relatie is slecht" mompel ik.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jill

    Primrose rent zo langs me heen, ik negeer haar. En ik loop nog dichterbij. Alleen James en een ander meisje blijven nog over.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Neem de tijd]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oké, ik heb nog heel even :'3]

    Amycus Calcia
    Haar wenkbrauwen gingen langzaam omhoog, en ze keek weer naar hem. Iets aan die grijns op zijn gezicht vond ze.. aantrekkelijk? Nee, gek dat ze was.
    'Aan welke "haar" dacht je dan?' vroeg ze, haar grijsblauwe ogen vonden de zijne. Het leek alsof ze hem aankeek op een manier die ze niet van zichzelf kende.


    -

    Lughnasadh
    Mijn hoge hakken tikten luid en duidelijk op de gladde vloer van de uitgestorven gang. Het irriteerde me dat er hier niemand was. Er was me toch duidelijk verteld dat ik naar een "rozeharige stylist" moest zoeken, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Zuchtend sloeg ik een hoek om, die naar een deur leidde waardoor ik het deel van het trainingscentrum betreedde waar ook de tributen mochten komen. Tributen waren grofvuil voor mij, dus ik meed dat gedeelte het liefst, maar je wist maar nooit wie er allemaal ook uithingen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saverio - 9
    "Maar misschien is het alleen maar beter, dat je hier geen goede relaties hebt..." zeg ik zachtjes. Zou ik haar vertellen waarom ik mezelf nooit liet zien, of werd de band dan al te sterk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Oh, nu word het spannend. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Amycuuuuus, kun je Lughnasadh nog even aan de beginpost toevoegen? :'3]

    Felan
    "Aan mijn zusje," zei ik, zonder blikken of blozen, benieuwd naar haar reactie.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oew o.o

    *leest*]


    -

    [Dus eigenlijk hebben Saph en Fayan net een soort van afscheid genomen D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ ... This is sad! :'( Argh! >.<]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.