• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10

Rollen:

Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]

-

Fayan - Stylist
    "Zeg gewoon wat je wilt!" riep ik. Waarom moest ik ook zo nodig weer mijn haar doen? Waarom bleef ik niet gewoon bij Saph.... Saph... Saph!
    Mijn ogen werden groot en mijn hart begon als een idioot te bonken. Wat als ze hem ook hadden?! Mij mochten ze hebben, maar van mijn Saph bleven ze áf!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Voor wie het niet meer snapt, ik (Fae) logeer bij Reina (Brianna) en we hebben vrij sloom internet.]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Lughnasadh
    "Jij weet beter dan ik waarom ik hier ben...", sprak ik zachtjes.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[ Awwww >.<]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ahum, wist ik wel (no_chears)]

Amycus Calcia
    'En waarom verpeste ze je leven dan?' vroeg ze geduldig door, zonder haar blik van hem af te wenden. Het moest jaren geleden zijn geweest dat ze iemand zo lang ondoorbroken had aangekeken.
    Haar goudblonde lokken vielen licht krullend langs haar gezicht, bedekten haar schouders als een glanzende waterval.

-

Saverio - 9
    Ik lachte scheef. "Ik hoopte eerlijk gezegd dat omdat niemand mij kent, ze allemaal vergeten dat ik er ook nog ben. Zo hoef ik niemand te vermoorden en wordt er ook niet op me gejaagd."

[*volgt gesprek*

Aww ;o]

-

Fayan - Stylist
    "N-nee, dat weet ik niet." antwoordde ik. Ik gaf niet toe, want daarmee zou ik Saph verraden. En hij moest veilig blijven.

Felan
    "Door er te zíjn?" Er was een harde ondertoon in mijn stem gekomen. Hij zinderde nu net zo erg als de huid op mijn gezicht, die gloeide onder Amycus' onafgebroken blik op mij.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Ik kan niet langer wachten. De eetzaal is leeg, Fayan is nergens te bekennen. Bezorgd slenter ik naar de lift, waar ik op het eerste beste nummer druk. Na een paar minuten zet ik een stap de frisse lucht in. Het dak. Er zijn meerdere mensen aanwezig.
    'Uhm.. Heeft iemand Fayan gezien?' vraag ik in het geheel.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lughnasadh
    "Oh nee?" Nonchalant liep ik voor hem langs en maakte toen een snelle beweging met het mes circa vijf centimeter vóór zijn keel langs.

Amycus Calcia
    Een tiende van een seconde wendde ze haar blik af. 'Dat is geen reden, Felan.' Langzaam boog ze voorover, liet haar elleboog op haar bovenbeen leunen en haar kin op haar hand rusten. Bedenkelijk bekeek ze hem zo, bevochtige met het puntje van haar tong haar lippen.

[Ik ga nu dus.
    Tot over twinting minuutjes <3]

-

Fayan - Stylist
    Ik kon een gilletje niet binnenhouden.
    "Nee... nee, echt niet," piepte ik. Zou ze me echt wat aandoen?

Primrose
    Ik besluit om weer naar het dak te gaan, maar ga eerst wat rondzwerven. Ik zie Amycus,Felan en tot mijn verbazing flirten ze.
    "Holy crap." Mompel ik zo zacht dat ik het nauwelijks kan horen
    Ik hou me stil, maar blijf luisteren maar waarschijnlijk maakt het me juist verdrietiger inplaats van vrolijker.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Tot over twintig minuutjes *O*]