• Ik zou namelijk morgen met een vriendin naar Utrecht gaan om langs de Starbucks te gaan, maar ze kan jammer genoeg niet.
    En ik heb zo'n dagkaart gekocht... Ik kan nu dus overal naartoe. Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen met mij? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou wel willen, maar kan niet ;(

    Sorry, hopelijk vind je iemand! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zou wel willen, maar je woont wat te ver lijkt me. :'D
    En ik heb nog heel veel werk voor school. Helaas.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kom morgen naar Nederland en ben pas om 9 uur thuis, dat wordt 'm niet :'D Bovendien moet ik nog aan van alles werken voor school. /Lang leve proefwerkweken.


    No growth of the heart is ever a waste

    toevallig ga ik volgende week zondag naar Utrecht om mensen van Q te meeten, en dan natuurlijk ook langs de Starbucks :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    I wish I could, klinkt leuk. Maar mijn opa en oma komen en die heb ik al zes weken niet meer gezien, dus ik hoor thuis te zijn..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:03 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod: Aangepast wegens privacy

    Yay, me wants cookies! :'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:03 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kom naar Den Bosch en ga meehelpen met mijn kamer verven!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb niks te doen morgen ;p
    Maar ik weet niet waar je woont, maar aangezien half Q hoger in het land woont, zou het goed kunnen dat je -als- ver zal moeten reizen :'D


    Inspiration can hit you any time

    Poseidon schreef:
    Kom naar Den Bosch en ga meehelpen met mijn kamer verven!


    Haha, je wil mij niet je kamer laten verven... Geloof me, ik maak er een bende van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, je wil mij niet je kamer laten verven... Geloof me, ik maak er een bende van.


    Als je mij met een kwast ziet, ben je blij dat je Evelien hebt. Believe me, I may be an artist, but not with rooms... :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, sorry. Ik zou best willen, maar ik ga morgen met zo'n gozer afspreken; waar ik echt veel zin in heb. :Y)

    Starbucksss. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Oh, sorry. Ik zou best willen, maar ik ga morgen met zo'n gozer afspreken; waar ik echt veel zin in heb. :Y)

    Starbucksss. <3


    Haha, veel plezier :')

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:21 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlueWolf schreef:
    Ik heb niks te doen morgen ;p
    Maar ik weet niet waar je woont, maar aangezien half Q hoger in het land woont, zou het goed kunnen dat je -als- ver zal moeten reizen :'D


    Waar woon je dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou graag willen maar woon in Belgie. (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse