• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Felan
    Ik kon er niets aan doen, maar een klein gevoel van leegte vulde zich toen ze van me weg schoof. Ik probeerde het weg te drukken, maar toch bleef het aanwezig. Zeurend, knagend...
    Het bleef weer stil van mijn kant terwijl ik nogmaals geeuwde en deed alsof ik werkelijk belangstelling had voor de grashalmen en boomklevers die op de muren en het plafond geschilderd waren.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Gotta go T.T]

Skylar
    ‘‘Ik geef niet op tot ik zeker weet dat jij het haalt. Je mag me haten, verafschuwen, je mag me zelfs vermoorden, maar doe dat dan nadat je hebt gewonnen.’’ Prevelde ik zacht, en sloeg toen mijn ogen neer. Ik voelde me schuldig op de een of andere manier, en hij verdiende een lang en gelukkig leven als een winnaar.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Amycus Calcia
    Eigenlijk wilde ze gewoon weer terugschuiven, maar dat kon niet. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar hem, haar benen sloeg ze weer van elkaar af en toen weer over elkaar. Zo rustig mogelijk wachtte ze af tot hij iets zou zeggen, iets zou doen. Het zou niet uitmaken wat.

-

[@Leave: byebye :3]

[Byee <3]

Nero Oriazo
    'Je doet nu net alsof jij niks verdient.' Hij keek bedenkelijk naar haar, zette een stap dichterbij zonder haar aan te kijken. 'Iedereen verdient een kans.'

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:51 ]

-

[Is er een tribuut die Saverio wilt ontmoeten?]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

James
    "Het spijt me echt Prim, het was nog voor dat wij elkaar kenden" mompel ik.
    Ik wil Prim niet teleur stellen ik wil alles behalve.
    Nieuw plan proberen Prim en Aithne in leven te houden dat gaat nog moeilijk worden.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Felan
    De zoveelste geeuw kwam over mijn lippen toen de muur zelfs te saai werd om naar te kijken, laat staan om er een hele discussie over te beginnen ("Wat een wonderschone patronen!" "Ja, echt een dochter van de moderne kunst." ). Ik draaide me iets om op de bank, zodat een andere muur en Amycus in mijn gezichtsveld verschenen. Nog iets verder achterover zakkend probeerde ik vooral niet te veel naar haar te kijken. Ik had gemerkt dat ze dat niet bepaald prettig vond. Zat ik nu serieus rékening met haar te houden?

Fayan schreef:

[Ik laat Aithne wel nog een keer tegen hem aanlopen]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Ik ga eten Bye ! ;3]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[*denkt erover na om Amycus' foto te vervangen door deze*

wat vinden jullie? o.o]

-

LWTomlinson schreef:
    (...)
    [Ik laat Aithne wel nog een keer tegen hem aanlopen]

[Maar hij zit stil in die eetzaal :3]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fayan schreef:

[ja, ik/Brianna! (:]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Amycus Calcia
    Opeens keek ze naar hem om, liet ze haar grijsblauwe ogen even over zijn gezicht glijden. Onwillekeurig vroeg ze zich af waar hij aan dacht. Aan zijn familie, Primrose, de spelen?

-

Parsel schreef:
    [*denkt erover na om Amycus' foto te vervangen door deze*

wat vinden jullie? o.o]

[Felan: "Ik vind ze beiden sexy." (wbw)
    Zelf vind ik de tweede trouwens leuker (:]