• Geef het maar toe, dit liedje spelen ze als hij dood gaat (ja, ik weet het, het is Cedric Diggory, maar ik vond het toch best een grappige link naar Twilight) :'D, maar om het topic nut te geven: ik kan hem op de saxofoon, after practicing A LOT. Spelen jullie een instrument?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb cello gespeeld.
    Ik kan piano spelen en ik blokfluit wel eens op de blokfluit van mijn moeder, dat was het wel. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ukelele, elektrische/akoestische gitaar, bass, drums, en ik zing. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oppugno schreef:
    Ik speel piano, maar ik wil die echt heel graag kunnen! Waar heb je de bladmuziek vandaan? =3


    Ik speel op gehoor, kan geen noten lezen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik speelde Piano, en nu Keyboard.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    OH BTW dat liedje vind ik zo leuk, als ik die film zie ga ik helemaal.. raar doen. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik speel piano. Geen les, voor mezelf.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Blokfluit, maar dat moest van school.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik speel Keyboard. Alleen ik vind het liedje zo vrolijk voor iemand die dood is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Ik speel Keyboard. Alleen ik vind het liedje zo vrolijk voor iemand die dood is.


    y u no see Harry Potter and the goblet of fire?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    y u no see Harry Potter and the goblet of fire?


    Natuurlijk wel. Al 10 keer ofzo. Maar ik luister nooit zo goed naar de achtergrond muziek. (en ik weet dat dit het lied is wanneer Harry net terug gaat met het de viavia) maar het viel me gewoon even op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik speel op gehoor, kan geen noten lezen

    Kan je er dan een filmpje van maken zodat ik kan zien welke noten je speelt? -puppyoogjes-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Kan je er dan een filmpje van maken zodat ik kan zien welke noten je speelt? -puppyoogjes-


    Ik speel wel tenor, ik weet niet wat jij doet? Ik kan evt. opnemen met een alt maar die ben ik niet gewend en hij heeft een heel ander geluid dan de selmer waar ik nu op speel. Ik doe mijn best ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik speel wel tenor, ik weet niet wat jij doet? Ik kan evt. opnemen met een alt maar die ben ik niet gewend en hij heeft een heel ander geluid dan de selmer waar ik nu op speel. Ik doe mijn best ;)

    Ehm, ik heb geen verstand van tenor, selmer of wat dan ook. Onze piano klinkt gewoon normaal, als je snapt wat ik bedoel =3

    Ahw, echt heel lief van je! <33


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ehm, ik heb geen verstand van tenor, selmer of wat dan ook. Onze piano klinkt gewoon normaal, als je snapt wat ik bedoel =3

    Ahw, echt heel lief van je! <33


    Ik had het over saxofoons O_O, ik speel helemaal geen piano!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!