• Mijn vriend word binnenkort 19, iemand een idee wat ik voor hem kan halen? we hebben nog niet lang dus ik wil geen kettinkje kopen, dus ik dacht aan parfum, mar ik weet niet welke?

    verder nog ideeen?

    xx

    Please iemand? :(

    Adidas luchtje? Of die nieuwe van Chanel


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zijn die rond de tien? :$

    Vraag eens aan 17? Die geeft volgens mij wel vaker een luchtje aan haar vriend. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rond de tien zal je niet veel vinden. Maar denk aan iets van douchegel ofzo dan, of zo'n pakketje van de Douglas.


    Hope goes lost but never dies.

    Leuk voor je vriend.:Y) "Sorry, we hebben nog niet zo lang, dus ik wou geen ketting en niet boven de tien euro, hier een zak snoep"


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wil je niks boven de 10 euro geven? Lekker dan voor je vriend. Nou je zal iig niet veel vinden met 10 euro :'D


    ars moriendi

    ga naar de Jamin <3
    SNOEP(;
    voor €10,- kun je een mega grote kopen.
    Kijk gewoon bij Douglas'/kruidvat .


    Me so good.

    19..
    dan moet je van die grappige sekscadeautjes doen ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickjuh schreef:
    Leuk voor je vriend.:Y) "Sorry, we hebben nog niet zo lang, dus ik wou geen ketting en niet boven de tien euro, hier een zak snoep"


    Hahaha. ;3 Ehh. (Fatsoenlijke) luchtjes rond de 10 gaat je niet lukken.. misschien kan je beter een douchegel kopen dan?


    It's time to be happy again.

    Koop anders, als je niet veel wilt uitgeven, een kadoset bij de kruidvat, met douchegel/deo/luchtje.. rond valentijn zijn die altijd goedkoop :)

    twee bioscoopbonnen ofzo is ook leuk om te geven, of maak zelf een 'waardebon' voor een dagje wat leuks doen (winkelen, bios, ergens wat eten)

    Fitch schreef:
    (...)

    Hahaha. ;3 Ehh. (Fatsoenlijke) luchtjes rond de 10 gaat je niet lukken.. misschien kan je beter een douchegel kopen dan?



    goh, misschien speelt er ookwel wat anders, dat ik niet veel aan hem ga spenderen. jeetje man.

    Susanneh schreef:
    (...)


    goh, misschien speelt er ookwel wat anders, dat ik niet veel aan hem ga spenderen. jeetje man.

    Als er dingen spelen, zal een goedkoop cadeautje de boel ook niet beter maken denk ik zo .. :'O


    ars moriendi

    Een bioscoop bon, is misschien heel anders, maar is altijd gezellig toch? (:


    live the life you love

    Nou je maakt het ons wel moeilijk als er misschien wat anders speelt, en je niet veel aan hem gaat uitgeven.
    Ga gewoon naar kruidvat ofzo, en koop daar iets leuks.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.