• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    -

    Jill

    Ceaser wordt meteen serieus. "Wat kunnen we van jou verwachten?".
    Ik val even stil, wat moet ik zeggen. Vertellen over het feit dat ik samenwerk met Jack of...
    "Ik eh... ik probeer zo onopvallend mogelijk te zijn, en dan toe te slaan op het juiste moment. Voor het speciale verassingseffect", verzin ik snel. Het slaat nergens op, maar ik moet toch wat verzinnen.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Dan ga ik het zeker lezen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Mag ik ff in het interwieuw binnen wandelen wantik kan niet lang hier achter ziten D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@Parsel: ik weet ook niet wat arme Amycus kan doen (no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay, dan gaat aguamenti even voor!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zit aan het uiteinde van de eerste rij te kijken naar de interviews, maar luister niet echt. Mijn gedachten dwalen steeds af. Naar Saph en naar Caesar, die zo achteloos aan de tributen vraagt hoe ze hun dood hebben voorbereid. Dat ik hier ooit van heb genoten, is mij een raadsel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Parsel schreef:
    [Amycus is nog wel eenzaam en alleen *sadface*]


    [Stuur d'r eens op Felan af (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Caesar
    Plotseling gaat de zoemer weer.
    "Helaas, de tijd is om! Het was fijn je gesproken te hebben," groet ik Jill.

    [Aguamenti kan nu?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Stuur d'r eens op Felan af (wbw)]

    [Haha xd
    Ik las in het vorige topic alleen dat hij en Primrose in love zijn? *cheater*

    Wel sexy, een cheater o.o]


    -

    [Jep ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Na een tijdje gezocht te hebben zie ik hem eindelijk zitten, bij zijn medestylisten. Ik twijfel even, maar zwaai dan, hopend dat ik zijn aandacht trek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    (...)
    [Haha xd
    Ik las in het vorige topic alleen dat hij en Primrose in love zijn? *cheater*

    Wel sexy, een cheater o.o]


    [Ze zijn niet in love. Zij ziet hem wel zitten en heeft dat ook al gezegd, maar hij heeft geen idee wat hij ermee moet. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, eigenlijk. In mijn hoofd is Felan meer de eeuwige vrijgezel, ghehe :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jill

    Ik zwaai nog even naar de camera's en loop dan het podium weer af. Gelukkig dat is voorbij.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Ze zijn niet in love. Zij ziet hem wel zitten en heeft dat ook al gezegd, maar hij heeft geen idee wat hij ermee moet. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, eigenlijk. In mijn hoofd is Felan meer de eeuwige vrijgezel, ghehe :3]

    [Of iemand die op een drie jaar oudere, verbitterde, aantrekkelijke Hongerspelenwinnares valt? (krul)]


    -

    [*heeft halve zak m&m's opgegeten*

    *misselijk >.<*]


    -