• GOTTA LOVE ONE DIRECTION <3



    Love you girls! <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:19 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    BEN IK WEER <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    SANNE!! <333

    Dus..
    Ik wordt nu weer belachelijk gemaakt.
    dit is echt een mooie vakantie.


    Some things are changing too much.

    en toen krreeg ik een hartverzakking omdat mijn crush weer online kwam xd


    What's so bad about being different?

    SANNEEE <333


    Some things are changing too much.

    SANNEE<33


    What's so bad about being different?

    HAHAHAHAHAHA ik zei zo tegen mijn pa; ja weet je wie er naar mijn verjaardag komen? hij zo; oh die meiden? ik zo ja en dan nog een paar. zei die; oh leuk! ik zo ja en mama vond het ook goed zei die oh en je andere vriendinnen dan? ik zo ja dan ga ik daar wat anders mee doen maar niet slapen, zegt ie; ja of je laat hun bij je moeder slapen en dan de ander bij mij HAHAHHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    HAHAHAHAHAHA ik zei zo tegen mijn pa; ja weet je wie er naar mijn verjaardag komen? hij zo; oh die meiden? ik zo ja en dan nog een paar. zei die; oh leuk! ik zo ja en mama vond het ook goed zei die oh en je andere vriendinnen dan? ik zo ja dan ga ik daar wat anders mee doen maar niet slapen, zegt ie; ja of je laat hun bij je moeder slapen en dan de ander bij mij HAHAHHA


    HAHA vond ie het zo gezellig dan xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    hoofdstuk geactiveerd..
    een falend hoofdstuk


    What's so bad about being different?

    0 woorden, gaat lekker (krul)

    iHoran schreef:
    HAHAHAHAHAHA ik zei zo tegen mijn pa; ja weet je wie er naar mijn verjaardag komen? hij zo; oh die meiden? ik zo ja en dan nog een paar. zei die; oh leuk! ik zo ja en mama vond het ook goed zei die oh en je andere vriendinnen dan? ik zo ja dan ga ik daar wat anders mee doen maar niet slapen, zegt ie; ja of je laat hun bij je moeder slapen en dan de ander bij mij HAHAHHA

    Whahahaha
    Hij vond ons gezellig (:
    xd


    Some things are changing too much.

    IK GA SLAPEN, DOEG LIEVERDS!
    Morgenavond ben ik niet online, maar 's middags misschien wel, ik weet het nog niet! TOT MORGEN/ OVERMORGEN! <3333 (wedding)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Whahahaha
    Hij vond ons gezellig (:
    xd
    JAAAA (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    TOT MORGEN KATO <3333333333333
    SLAAP LEKKER!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Slaaplekker Kato <333
    Doeiii xoxoxoox