• GOTTA LOVE ONE DIRECTION <3



    Love you girls! <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:19 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Houis schreef:
    okee, nu wacht ik met smart op lianne's verhaal over de naam peter xD
    INDERDAAD.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Echt toen we moesten opstellen stonden Hewad en Daniël daar zo vooraan, en Daniël 'We gaan het vandaag een beetje anders doen dan anders' echt met zo'n verschrikkelijk pretface, dus ik hield het niet meer en schoot in de lach, dus hij 'Ja Esther, jij mag de warmin-up geven!'
    Shit O.o x'D

    Narry schreef:
    (...)
    GEWELDIG! =D
    Echt ik heb me vandaag echt gewoon dood gelachen x'D Echt Hewad (zo heet mn crush) ging een trap voor doen, en ineens begon Daniël (een vriend, die dus ook mee hielp lesgeven) aan zo'n grote boksbal te hangen x'D Hahaha als een grote kleuter, echt geniaal x'D
    En we gingen dus ook sparren en ik dus leuk sparren tegen de hoogste banders (alleen maaar tegen ventjes met zwarte slip, die ook zo een kop groter zijn, wel meer :s), met andere woorden ik werd helemaal afgemat x'D
    Maar ik vond het wel heel leuk om voor het eerst tegen Hewad te sparren :Y)


    Awwh, I'm so happy for you. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Echt toen we moesten opstellen stonden Hewad en Daniël daar zo vooraan, en Daniël 'We gaan het vandaag een beetje anders doen dan anders' echt met zo'n verschrikkelijk pretface, dus ik hield het niet meer en schoot in de lach, dus hij 'Ja Esther, jij mag de warmin-up geven!'
    Shit O.o x'D
    HAHAHAHA, wat heb je toen gedaan? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    MAMA CHANOU!!! =D <33333
    Ik heb je gemist, hoe was het? :3


    IT WAS AWESOME. *-*

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:10 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ahahahaa Robin xD
    okaay ik zal het vertellen... Nouja er zit dus ene jongenn bij miij in de vierde en die het Peter (wow surprise). En die gast is laten we het zeggen nogal raar xd..en bij Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde zit ik dus bij hem in de klas. En serieus die gast spoort echt niet.... Ahaha dus ik zit alleen maar te lachen in de les.. en ook door dit filmpje dat mijn leraar natuurkunde liet zien



    aahaha het verhaal erachter is gewoon geniaal.. en die gast zit dus de helel tijd verhalen tegen mij te lullen tijdens scheikunde want daar zit hij naast mij want we hebben vaste plekken-.- en die gast..ahaha hij is gewoon vreemd.. xd ahahaha


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    (...)HAHAHAHA, wat heb je toen gedaan? (:

    Haha nou ik ben soms nog al verlegen en durf zulke dingen dus niet goed, dus ik echt zo 'Nee'
    'Jawel, jij lacht te veel'
    'Oké dan lach ik niet meer' en toen schoot ik weer in de lach x'D Maar in iedergeval, ik hoefde het dus helemaal niet te doen x'D

    CHARRY schreef:
    (...)

    Remko heb ik nooit gekend, Ahd had ik in de 2e toen in Frans had. (:


    Haha, ik heb haar mijn eerste 3 jaar voor Frans gehad. Ze is cool.


    SLOAN.

    NiallsFood schreef:
    Ahahahaa Robin xD
    okaay ik zal het vertellen... Nouja er zit dus ene jongenn bij miij in de vierde en die het Peter (wow surprise). En die gast is laten we het zeggen nogal raar xd..en bij Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde zit ik dus bij hem in de klas. En serieus die gast spoort echt niet.... Ahaha dus ik zit alleen maar te lachen in de les.. en ook door dit filmpje dat mijn leraar natuurkunde liet zien


    aahaha het verhaal erachter is gewoon geniaal.. en die gast zit dus de helel tijd verhalen tegen mij te lullen tijdens scheikunde want daar zit hij naast mij want we hebben vaste plekken-.- en die gast..ahaha hij is gewoon vreemd.. xd ahahaha
    DAT VERHAAL HEB IK AL EEN KEER GEHOORD!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Haha nou ik ben soms nog al verlegen en durf zulke dingen dus niet goed, dus ik echt zo 'Nee'
    'Jawel, jij lacht te veel'
    'Oké dan lach ik niet meer' en toen schoot ik weer in de lach x'D Maar in iedergeval, ik hoefde het dus helemaal niet te doen x'D
    hahahahahah (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Haha, ik heb haar mijn eerste 3 jaar voor Frans gehad. Ze is cool.


    Ze kon wel goed m'n klas aan, dat kon Minon van de A afdeling in e eerste niet. Die is getraumatiseerd voor 't leven.. Alleen kon Ahd niet zo goed lesgeven aan m'n klas en gingen mijn cijfers omlaag. ><


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    omijngod robin ik denk nu echt aan alles van vorig jaar in Walibi, en ik vind het geniaal dat The Villa er dit jaar weer is en dan wil ik die paashaas weer zien (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsFood schreef:
    Ahahahaa Robin xD
    okaay ik zal het vertellen... Nouja er zit dus ene jongenn bij miij in de vierde en die het Peter (wow surprise). En die gast is laten we het zeggen nogal raar xd..en bij Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde zit ik dus bij hem in de klas. En serieus die gast spoort echt niet.... Ahaha dus ik zit alleen maar te lachen in de les.. en ook door dit filmpje dat mijn leraar natuurkunde liet zien


    aahaha het verhaal erachter is gewoon geniaal.. en die gast zit dus de helel tijd verhalen tegen mij te lullen tijdens scheikunde want daar zit hij naast mij want we hebben vaste plekken-.- en die gast..ahaha hij is gewoon vreemd.. xd ahahaha


    HAHAHAHAHA
    omg xD

    nu moet ik denken aan de naam 'Harry'
    waar ik eerst zo om heb gelachen xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    En toen ik die twee daar zo zag staat dacht ik ineens aan Lianne en een kast, dus toen ging ik weer helemaal stuk en moest ik 50 keer opdrukken.
    Lianne je doet me niet veel goeds! x'D

    Maaaaaaaaaar Peter is wel heel erg lief want hij nam waarschijnlijk een 1D trui voor miij mee uit L:onden(:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:14 ]


    What's so bad about being different?